کد خبر: ۸۰۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 25 November 2019
بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره زمان و محل تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا از یاسوج، "مجید صفایی" 53 ساله که دارای سابقه طولانی در ادارات کل میراث فرهنگی و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد است با حکم علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعنوان دومین مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
آئین تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه چهارم آذرماه 1398 ساعت 15 عصر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این استان واقع در خیابان دادگستری سابق یاسوج برگزار می شود.
" مسعود اسکندری " مدیرکل امور استان های وزارت میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه این آئین خواهد بود.
" عزیز فیلی " معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان بخش خصوصی، اقشار مختلف مردمی و رسانه ها نیز از دیگر میهمانان این آئین هستند.
" مجید صفایی " متولد 1345 از شهرستان باشت، از فعالان جریان اصلاح طلبی که پیش از این مشاور ارشد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، قائم مقام این اداره کل، معاون اداره کل محیط زیست استان، معاون اداره کل امور اداری و مالی استانداری استان، مدیر بودجه استانداری استان، عضو شورای پژوهشی میراث فرهنگی و محیط زیست استان،مدیر محیط زیست شهرستان کهگیلویه و مدیر میراث فرهنگی شهرستان گچساران از سوابق اجرایی"دکتر صفایی" مدیرکل کنونی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.
وی دارای 26 سال سابقه اجرایی بوده که از امروز جایگزین " محمود باقری " در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار