کد خبر: ۷۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 19 August 2015

انزلی - ایرنا - سالن ورزشی کارگران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گیلان و جمع دیگری از مسوولان در مجتمع رفاهی کارگران سنگاچین انزلی افتتاح شد.




به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان عصر چهارشنبه در آیین افتتاح این سالن ورزشی گفت : این سالن در دو طبقه به مساحت دو هزار و 200 متر مربع با ظرفیت 350نفر برای رشته های فوتسال، والیبال ، بسکتبال و طبقه دوم سالن به مساحت 400 متر مربع برای رشته های شطرنج، تیراندازی، بدنسازی و رزمی ساخته شده است.
محمود ایزد دوست با اشاره به آغاز ساخت این سالن از سال 89 اظهار کرد: بالغ بر 15 میلیارد و 460 میلیون ریال برای تکمیل این سالن هزینه شده است .
وی افزود: این سالن دارای سیستم های روشنایی ، گرمایشی ، سرمایشی ، تهویه ، قسمت های اداری ، تاسیسات رختکن در ظلع غربی مجموعه رفاهی کارگران کشور در سنگاچین انزلی است .
به گفته ایزددوست؛ مجتمع رفاهی کارگران سنگاچین سالانه میزبان بالغ بر چهار هزار و 500 خانوار از کارگران سراسر کشور است .
کارگران دارای دفترچه تامین اجتماعی از سراسر کشور می توانند در هر دوره به مدت سه روز از این استراحتگاه دارای اقامتگاه و استخر برای بانوان ، طرح سالمسازی دریا ، سالن غذاخوری ، باشگاه و زمین ورزشی ساحلی استفاده کنند.
این مجتمع رفاهی محل برگزاری بسیاری از مسابقات ورزشی کشوری نظیر شطرنج و غیره است.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه برای بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و نیز کلنگ زنی چند پروژه ورزشی وارد گیلان شد.
علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از ورود به استان، مورد استقبال مسوولان قرار گرفت.
افتتاح سالن ورزشی سنگاچین در بندرانزلی، بازدید از کارخانه چوب و کاغذ ایران(چوکا) در شهرستان رضوانشهر و صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش در غرب گیلان از جمله برنامه های عصر امروز (چهارشنبه) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
بازدید از برخی واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود، حضور در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهرستان رودسر و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه است.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه و در آخرین روز از سفر خود به گیلان، با تشکل ها و نهادهای مدنی از جمله اعضای کانون های شوراهای اسلامی کار و کارآفرینان و انجمن صنفی کارفرمایان و اتاق تعاون استان دیدار می کند.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار