کد خبر: ۷۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 18 August 2015



 فرماندار رشت با تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: تودیع و معارفه برای یک مسئول سخت است، ولی به اقتضای شغلم در این جلسه باید حضور پیدا می کردم.

سید عیسی مهدوی بخشدار سابق خمام را پرتلاش توصیف کرد و افزود:  خدماتی که ذاکر استقامتی ارائه کرده اند ستودنی است.

وی یادآور شد: ایشان از تفکر برنامه ای و تلاش در این منطقه استفاده کرده اند. از این به بعد هم پیگیر هستیم تا از ایشان بتوانیم استفاده کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه جایجایی در بخشداری خمام استانی بوده است، تصریح کرد: برکناری ذاکر استقامتی به حاشیه هایی که در چند روز گذشته مطح شده است، ندارد.

مهدوی با اشاره به تغییر ساختار دولت خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته اصولگرایان و اصلاح طلبان قدرت را در دست داشتند و در این دوره به اعتدالیون رسیده است.

وی با بیان اینکه با تفکرات رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید در حال فعالیت است، اظهار کرد: برکناری افراد از مسئولیت ها دلیل بر ناکارآمدی نیست.

فرماندار رشت همه مسئولان را فرزندان انقلاب دانست و تصریح کرد: نباید به دلیل تفکرات بین افراد فرق بگذاریم.

بخشدار جدید خمام نیز در این مراسم با بیان اینکه پیامبران الهی یکدیگر را نفی نکردند، اظهار کرد: مسئولان نظام باید در هر شرایطی به همدیگر یاری رسانند.

علیرضا مسچیان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: نشاط و شادابی و آرامش در سرلوحه امور دولت تدبیر و امید قرار دارد و ما هم باید در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از خانواده شهدا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بنده خادم خانواده شهدا هستم و امیدوارم فرزندشان را به اهلیت بپذیرند.

در این مراسم از زحمات ذاکر استقامتی بخشدار سابق خمام تقدیر و علیزضا مسچیان به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار