کد خبر: ۷۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 17 August 2015


43 پروژه عام‌المنفعه بندرکیاشهر با اعتبار 8 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کیاشهر، بخشدار این شهر در جریان بازدید از پروژه‌های بندر کیاشهر اظهار کرد: افتتاح مخزن 3 هزار متر مکعبی آب آشامیدنی که تا 30 سال آینده بندر کیاشهر را بی‌نیاز می‌کند، بزرگ‌ترین پروژه شهری بندر کیاشهر است.

قربان خوشحال، درباره گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده بخش بندر کیاشهر گفت: سه روستای ساحلی این بخش شامل دهنه‌سر سفیدرود، لوخ‌بالا و لوخ‌پایین گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به چهار روستای سلیم‌چاف، انبارسر، لله‌وجه‌سر و سالکده به پایان رسیده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار بندرکیاشهر درباره آبرسانی به 8 روستای باقی‌مانده اظهار کرد: آب آشامیدنی روستاهای بخش کیاشهر با استفاده از شیوه B.U.T در هفته دولت به همراه گازرسانی به خوشه فوشازده برای 6 روستا آغاز شده و تا پایان سال جاری روستاهای این بخش از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

وی به اجرای پروژه‌های شهری و آسفالت جاده‌های روستایی اشاره کرد و یادآور شد: آسفالت و زیرسازی شهرک قدس با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

خوشحال گفت: آسفالت جاده‌های روستایی، پایین رودپشت، محسن‌آباد دستک، سالکده، صفرابسته، نبی دهکا و دهسر در مجموع به طول 11 کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

وی مشکل اصلی بندرکیاشهر را فرسوده بودن شبکه‌های برق نام برد و خاطرنشان کرد: بخش عمده بندر کیاشهر با این مشکل مواجه است و مردم به‌سختی با آن مدارا می‌کنند و بهتر است که در این بخش سرمایه‌گذاری بیشتری انجام گیرد.

این مسئول، شهرستان شدن بندر کیاشهر را یکی از آرزوهای مهم مردم این بخش نامید و خاطرنشان کرد: وجود منطقه بکر و طبیعی پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر موجب شده تا این بخش در امر سرمایه‌گذاری به دلیل مخالفت‌های محیط‌ زیست با مشکلاتی مواجه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار