کد خبر: ۷۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 16 August 2015


فرماندار فومن گفت: هفته دولت امسال هفته ظهور پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی و عام‌المنفعه در فومن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، میرشمس مومنی‌زاده در همایش شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان با بیان اینکه شوراهای اسلامی بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند اظهار کرد: مسئولان اجرایی و شوراها باید مسایل مربوطه را برای حل و فصل با یکدیگر درمیان بگذارند.

فرماندار فومن خواستار پرهیز از روزمره‌گی در اقدام‌های شوراها و مسئولان شد و گفت: مسئولان باید در زمان خدمت یادگاری‌های خوبی از خود بر جای بگذارند.

وی به تحول عظیم عمرانی در فومن اشاره کرد و یادآور شد: هفته دولت امسال هفته ظهور پروژه‌های متعدد در شهرستان است.

معاون فرماندار فومن نیز در ادامه نشست مذکور با اشاره به اینکه تحمل مشقت روستاها به‌عهده شوراها و دهیاران است، اظهار کرد: شوراها نقش مهمی در توسعه روستاها دارند.

محمدجواد عامر با گرامیداشت سالروز آزادی رزمندگان ایران اسلامی افزود: ایران اسلامی مرهون ایثار شهدا و جانبازان و رزمندگان است.

وی با اشاره به اینکه مسئول باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بداند، گفت: مشکلات روستاها و شهرستان باید ابتدا از جانب نمایندگان مردم مشخص و در شهرستان و استان پیگیری شود.

معاون فرماندار فومن با تصریح بر اینکه گفت‌وگوی مستقیم بین مردم و مسئولان از برکات نظام و دولت است، خاطرنشان کرد: تا حد توان مشکلات مردم را برطرف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شوراها و دهیاران شهرستان از وقت خود برای مردم می‌گذارند متذکر شد: خدمت به مردم سعادت و نعمت از جانب خداوند است.

عامر شوراها را منتخبان و امین مردم دانست و یادآور شد: شوراها باید مشکلات خود را شناسایی و بیان کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار