درحاشیه مراسم افتتاح واحد تولیدی یاران فوم مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل
تابناک: معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: به جز شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران تمام شهرکها و ناحیه‌های صنعتی کشور از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ، فتحعلی محمدزاده معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح حذف مالیات‌های شهرکها و ناحیه صنعتی در صدد است تا  از واحدهای  صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به جهت افزایش تولیدات داخلی حمایت کند.

وی با اشاره به پنجاه و یکمین سالگرد تأسیس صنایع کوچک در کشور اظهار داشت :  با توجه به تصویب 21 مرداد ماه بعنوان روز حمایت از صنایع کوچک , فرصت مناسبی است تا از شهرکها و نواحی صنعتی کشور بازدید شده و با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرکها و نواحی تحول عظیمی در حوزه اشتغال  ایجاد شود.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد : تا پایان خرداد ماه امسال ۹۴۲ شهرک صنعتی در کشور مصوب شده‌است که از این تعداد ۷۵۸ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری بوده و اراضی در اختیار برای ایجاد ۹۴۲ شهرک صنعتی در کشور ۱۳۲ هزار هکتار است.

محمدزاده به اختصاص۵۲ هزار هکتار زمین برای شهرکهاو نواحی صنعتی از بدو تاسیس اشاره کرده و افزود:  با توجه به حمایت دولت تدبیر و امید از واحدهای صنعتی و تولیدی , در طول ۲۲ ماه فعالیت این دولت ۳ هزار هکتار زمین برای احداث شهرکها و نواحی صنعتی اختصاص داده شده که این امر اقدام بسیار مهم و سازنده در جهت رفع بیکاری می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار