کد خبر: ۷۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 15 August 2015
آستارا - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان گیلان از راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های آستارا و رودبار خبر داد.
[راه اندازی اورژانس اجتماعی در آستارا و رودبار]

محمدرضا پارسی روز شنبه در حاشیه نشست با سیروس شفقی فرماندار آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: در زمان حاضر اورژانس اجتماعی در شهرستان های رشت، لاهیجان، انزلی، تالش و فومن راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل محدودیت های مالی در سال گذشته امکان افزایش اورژانس اجتماعی نبود ، افزود: امسال با موافقت سازمان بهزیستی، اورژانس اجتماعی در دو شهرستان رودبار و آستارا طی دو ماه آتی راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه رودبار به دلیل محرومیت و آستارا به دلیل موقعیت مرزی در اولویت راه اندازی اورژانس اجتماعی بودند ، اضافه کرد: اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب مانند همسرآزاری، کودک آزاری، طلاق، معتادان، کودک آزاری، کودکان کار و خیابان و معلول آزاری خدمات ارائه می دهد.
مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه در خصوص مراحل عملیاتی پروژه مسکن مهر معلولین در شهرستان های آستارا ، تالش و ماسال گفت: مسکن مهر معلولین آستارا با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و ماسال و تالش با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی و با اختصاص اعتبار 13 میلیارد و 440 میلیون ریال از سوی سازمان بهزیستی در حال تکمیل و تجهیز هستند.
پارسی ادامه داد: در صورت مساعدت لازم از ناحیه استانداری پیش بینی می شود تا پایان سال جاری پروژه های مسکن مهر معلولین در سه شهرستان مذکور در مجموع با 336 واحد به بهره برداری کامل برسد.
52 هزار خانوار در دو بخش توانبخشی و اجتماعی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان گیلان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار