زارع در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با تعامل مسئولان محلی و مدیران کل استانی، مشکل تأمین مصالح باقیمانده این راه رفع شود.
کد خبر: ۷۶۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 04 August 2019
 
بازدید سرپرست استانداری از پروژه راه املش به شلمان

 

تابناک / ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان از پروژه راه چهار بانده املش به شلمان در شرق استان بازدید کرد.

زارع در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با تعامل مسئولان محلی و مدیران کل استانی، مشکل تأمین مصالح باقیمانده این راه رفع شود.

وی افزود: این پروژه از سال ۹۵ آغاز شده و تا امروز ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته بر این اساس باید هرچه سریع تر به اتمام برسد.

اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قرار بود یک لاین (خط) باقیمانده راه املش به شلمان تا مهرماه امسال آماده و تکمیل شود ولی با روند کنونی، محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: مصالحی که برای تکمیل این راه پیشنهاد می شود، هزینه ای بالا دارد درصورتیکه در منطقه املش منابع تأمین مصالح موجود و لازم است برای این مهم، همکاری های مناسب صورت گیرد.

عادلی از مدیران راهداری گیلان نیز گفت: برای خاک ریزی این راه نیاز به ۲۰۰ هزار متر مکعب خاک لازم است و پیش بینی اعتبار اولیه برای تکمیل این راه ۱۳ میلیارد تومان بود که تاکنون برای تکمیل چهار و یک دهم کیلومتر، هشت و شش دهم میلیارد تومان هزینه شده و دو فاز آن به بهره برداری رسیده است.

یونس محمودی فرماندار شهرستان املش نیز گفت: دو منبع تأمین مصالح یکی در روستای پیلدره و دیگری در روستای پیلجه از توابع بخش مرکزی می توانند با دریافت مجوز از نهادهای ذیصلاح، رفع کننده مشکل این پروژه ارتباطی باشند.

شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار