کد خبر: ۷۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 14 August 2015
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار آستارا از افتتاح 92 پروژه عمرانی و زیربنایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 610 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، وحید پورحضرت در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید ایجاد ثبات اقتصادی و ایجاد آرامش در کشور است که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی موفقیت تیم دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای را دستاورد بزرگ دیگر دولت تدبیر و امید دانست و افزود: نتیجه موفقیت‌آمیز تیم هسته‌ای ایران اسلامی حاصل زحمات شبانه‌روزی تیم هسته‌ای و همدلی مردم غیور ایران اسلامی و پشتیبانی مقام معظم رهبری بود که به ثمر نشست.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار آستار ارتقای حوزه سلامت و طرح تحول نظام سلامت کشور را از دیگر دستاوردهای مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی ادامه داد: با درایت وزیر بهداشت و درمان و همراهی هیئت دولت تحول بسیار بزرگی در حوزه سلامت رخ داد که رضایت بی‌شائبه مردم را در این حوزه به دنبال داشته است.

پورحضرت در ادامه اجرای برنامه‌های اجرایی آستارا در هفته دولت را نیازمند همراهی مردم فهیم و همکاری مسئولان محلی  شهرستان خواند و افزود: امسال در هفته دولت 92 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 610 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی بهره‌برداری از طرح‌های آب شرب روستایی، برق‌رسانی و طرح‌های تولیدی و صنعتی را از جمله برنامه‌های قابل افتتاح در آستارا برشمرد

این مسئول گفت: سال گذشته 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال طرح‌ عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید که با درایت فرماندار پرتلاش شهرستان و مسئولان ارشد استان این رقم امسال به 610 میلیارد ریال رسیده است.

معاون فرماندار آستارا با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در راستای توسعه عمرانی شهری و روستایی انجام می‌دهد، از مسئولان دولتی شهرستان خواست تا مردم را در جریان عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود قرار دهند.

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی استاندار گیلان «محمدمهدی مظفری» به عنوان معاون سیاسی‌ ـ اجتماعی فرماندار آستارا منصوب شد.
مراسم معارفه وی شنبه هفته آینده در جلسه شورای اداری آستارا برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار