کد خبر: ۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 14 August 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت: کمک و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان موجب رشد و توسعه صنعت استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کمک مدیران را در ایجاد فصل جدیدی از رشد توسعه صنعت و تولید گیلان تاثیرگذار دانست.

وی گفت: بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی استان مهم‌ترین وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان برطرف شدن مشکلات بخش کشاورزی و گردشگری را از جمله تصمیمات مهم دولت در رفع موانع تولید کشور دانست.

وی درباره فعالیت دبیرخانه مرکزی کارگروه مذکور تصریح کرد: در این کارگروه مشکلاتی در زمینه تولید و خدمات حوزه کشاورزی و گردشگری بررسی می‌شود.

اصغریان افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تصمیمات کارشناسانه خود را برای تصویب نهایی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ارائه دهند.

وی کمک به صادرات و بررسی دلایل رکود و توقف تولید و رفع موانع اشتغال را از دیگر کارکرد کارگروه مذکور عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در نشست مذکور دسته‌بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، ایجاد توافق بین واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی را از پیگیری‌های کارگروه مذکور عنوان کرد.

علی منتظری قانون رفع موانع تولید را در برطرف شدن بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی گیلان تاثیرگذار دانست.

وی تصریح کرد: با وجود راهکارهای قانونمند و حمایت‌های گسترده در قانون رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات تولید استان برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار