کد خبر: ۷۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 13 August 2015

رشت - ایرنا - مسابقات فوتبال قهرمانی رده های سنی شهرستان رشت با انتخاب تیم های برتر پایان یافت .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : در این دوره از رقابت ها ، 44 تیم در سه رده سنی در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند .
مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، در رده سنی زیر 10 سال 16 تیم در رده سنی زیر 11 سال 16 تیم و در رده سنی زیر 12 سال 12 تیم حضور داشتند که باهم به رقابت پرداختند .
وی اظهار کرد : در پایان این رقابت ها ، فوتبالیست های برتر هر رده سنی در قالب تیم های رشت الف و رشت ب انتخاب شدند تا در جشنواره فوتبال قهرمانی گیلان حضور یابند .
وی ادامه داد : جشنواره فوتبال قهرمانی رده های سنی استان گیلان با حضور تیم های منتخب شهرهای مختلف این استان اواخر مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد .
وی بیان کرد : مسابقات فوتبال رده های سنی شهرستان رشت به صورت جشنواره گراس روتس برگزار شد که در آن به جای انتخاب تیم های برتر ، نفرات و فوتبالیست های برتر انتخاب می شوند .
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : همچنین جشنواره فوتبال قهرمانی رده های سنی استان گیلان نیز به همین صورت برگزار می شود و در پایان فوتبالیست های برتر انتخاب و به عضویت تیم منتخب گیلان در خواهند آمد تا در جشنواره سراسری کشور حضور یابند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار