کد خبر: ۷۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 13 August 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از ارتقای کیفیت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طهمورث لاهوتی‌اشکوری در مراسم تجلیل از واحدهای برتر صنایع کوچک گیلان به مناسبت 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: سال‌های گذشته صنایع کوچک در استان دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بودند اما مدیران این واحدها با تلاش توانستند تولید خود را حفظ کنند.

وی تلاش مدیران واحدهای تولیدی صنایع کوچک در عرصه اشتغال‌زایی را مهم عنوان کرد و افزود: مدیران صنایع کوچک با توجه با وضعیت نامناسب بازار توانستند فعالیت خود را توسعه دهند.

لاهوتی‌اشکوری با بیان اینکه واحدهای برتر صنایع کوچک از بین 700 واحد بر اساس شاخص‌ها در گیلان مشخص شدند، تصریح کرد: سال 93 تلاش کردیم کیفیت ارائه خدمات در شهرک‌های صنعتی در استان را ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از ارتقای کیفیت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها در سال 94 خبر داد و بیان کرد: سال گذشته در تمام شهرک‌های صنعتی و نواحی توانستیم رسالت خود را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی گیلان امسال پیگیری می‌شود، اظهار کرد: سال 94 امیدواریم بستر فعالیت‌ها در شهرک‌های صنعتی بیشتر فراهم شود تا واحدهای تولیدی بهتر بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

*استقرار یک‌سوم صنایع گیلان در شهرک‌های صنعتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در مراسم مذکور به مناسبت‌های صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک اعلام شده است و باید بتوانیم روزهای متعدد را با همدیگر تجمیع کنیم.

علی منتظری، صنایع کوچک برای بخش صنعت را حائز اهمیت خواند و افزود: تمام نگاه‌ها به طرف صنایع کوچک بوده و این واحدها تاکنون فعالیت خود را به خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه یک‌سوم از صنایع گیلان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، تصریح کرد: استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی نیازمند سازماندهی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: موانع سیستم بانکی واحدهای تولیدی در کارگروه مذکور برطرف می‌شود.

منتظری مشکل واحدهای تولیدی در عرصه صنعت را به‌سادگی قابل برطرف کردن دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای کوچک نسبت به واحدهای بزرگ از مشکلات کمتری برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر تمام تسهیلات بانک‌های گیلان برای چهار واحد بزرگ صنعتی استان استفاده شود نمی‌توان سرمایه در گردش این واحدها را تامین کرد، بیان کرد: امسال دولت تسهیلات خوبی برای واحدی تولیدی اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خواستار توسعه صنعت در شهرک‌های صنعتی استان شد و اظهار کرد: واحدهای تولیدی خارج از شهرک‌های صنعتی دارای مشکلات بسیاری هستند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از 15 واحد برتر صنایع کوچک گیلان با اهدای تندیس تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار