مسؤولان باشگاه پرسپولیس با چاچیچ مذاکره نکردند و مذاکرات آنها با یک مربی یونانی انجام شده است.
کد خبر: ۷۵۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 25 June 2019

تابناک / در حالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها در ترکیه در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند اما برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که مسئولان پرسپولیس امروز با آنته چاچیچ مذاکره کردند و حتی به توافقاتی هم رسیدند اما چاچیچ اصلاً به ترکیه نرفته و هنوز مذاکرات حضوری هم با مسئولان پرسپولیس انجام نداده است.

مربی که امروز با پرسپولیسی‌ها در ترکیه مذاکره کرده یک مربی یونانی به نام لمونیس تاکیس است که اصالت یونانی دارد.

مذاکرات مسئولان پرسپولیس با تاکیس در هتل محل اقامت مسئولان پرسپولیس انجام شده اما هنوز مشخص نیست که توافقاتی به دست آمده است یا نه.

لمونیس تاکیس کیست؟

 

 

هافبک گلزن و سابق المپیاکوس گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس است.

«سر تاکیس» معروف لیگ یونان، جدی‌ترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم است. این سرمربی ۵۹ ساله در دوران فوتبال خود یک هافبک بوده و در ۳۲۰ بازی حرفه‌ای خود برای المپیاکوس، لوادیکوس و پانونیوس ۴۹ گل زده است. او در سال ۱۹۹۳ از فوتبال خداحافظی کرد.

لمونیس سال ۱۹۹۶ مدرک مربیگری خود را در انگلستان گرفت و در سال ۱۹۹۹ مربیگری خود را در تیم آستراس زوگراغو در یونان آغاز کرد. او در ۲۰ سال مربیگری خود روی نیمکت تیم‌هایی چون المپیاکوس (۳ مقطع) آپوئل نیکوزیا، لوادیاکوس، پانونیوس، اومنیا نیکوزیا، الرعد، پانتولیکوس، کالیتئا و... نشسته است.

مهم‌ترین افتخارات مربیگری تاکیس لمونیس شامل ۴ قهرمانی لیگ یونان به همراه المپیاکوس در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷؛ ۱ قهرمانی سوپرکاپ یونان با المپیاکوس؛ یک قهرمانی لیگ قبرس با اومنیا و ۱ قهرمانی جام حذفی با این تیم است.

تاکیس آخرین بار در دی ماه سال ۱۳۹۶ روی نیمکت المپیاکوس نشست. او تیم را از رتبه پنجم به صدر جدول رساند اما با شرایط المپیاکوس و رختکن این تیم کنار نیامد و خودش تصمیم گرفت از المپیاکوس جدا شود. او در دو فصل آخر حضور در المپیاکوس به طور میانگین ۱.۷ و ۲.۳ امتیاز در هر بازی کسب کرد.

سیستم مورد علاقه تاکیس ۱-۳-۲-۴ و به طور میانگین هر ۱۰ ماه یک‌بار تیم خود را عوض کرده است.

 

منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار