سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به شانس بالاتر پرسپولیس برای کسب مقام قهرمانی جام حذفی، گفت: بازیکنان برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران هم‌قسم شده‌اند و می‌خواهیم با کسب جام، در تاریخ فوتبال کشورمان ماندگار شویم.
کد خبر: ۷۵۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 02 June 2019

 سرمربی داماش: با کسب جام حذفی در تاریخ فوتبال ایران ماندگار می‌شویم

 

سیامک فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم، اظهار کرد: وقفه‌ای 30 روزه بین آخرین دیدارمان در پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم و دیدار فینال جام حذفی وجود داشته است، تمرینات مستمر و منظمی برگزار کرده‌ایم و آماده نبرد مقابل پرسپولیس هستیم.

وی با اذعان به 5 بازیکن محروم و مصدوم در دیدار فینال، افزود: میثم میرپسندیده، میلاد پورمحسن و سعید طالبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و از حضور امید قربانی و مهرداد علیزاده نیز در اهواز محروم هستیم، در فصل اخیر به‌کرات با محروم و مصدومان پرشمار به میدان رفته‌ایم و سایر بازیکنان به‌خوبی جای بازیکنان غایب را پرکرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به شرایط آب و هوایی اهواز و خنک‌تر شدن هوا، تصریح کرد: گرمای هوا روی کیفیت بازی هر دو تیم تأثیر منفی برجای می‌گذارد ولی این شرایط برای هر دو تیم یکسان است، در ساعتی که بازی در حال برگزاری خواهد بود، هوا خنک‌تر شده و شرایط خوبی برقرار می‌شود.

فراهانی با اشاره به همکاری صمیمانه باشگاه فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: دو جلسه تمرین در زمین فولاد برگزار کرده و در شرایط ایده آلی قرار داریم، تمریناتمان زیر نور برگزارشده و امیدواریم در دیدار فینال، در بهترین شرایطمان ازنظر روحی و بدنی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه جام حذفی، جام شگفتی‌ها است، اظهار کرد: جام حذفی را با این دیدگاه که به فینال راه پیدا کنیم، آغاز نکرده و هدفمان آمادگی برای دیدارهای لیگ دسته اول بوِده است، به این جام به‌عنوان دیدارهای تدارکاتی نگاه کرده و پله‌پله بالا آمدیم، زمانی که به مراحل بالاتر جام حذفی راه پیدا کردیم، مسؤولیت سنگینی روی شانه‌هایمان قرار داده شد و با تمام توان جنگیدیم.

بازیکن اسبق داماش در فینال جام حذفی فصل 86-87 با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان داماش در فینال جام حذفی، بیان کرد: به‌عنوان نماینده رشت و نماینده گیلان با تمام وجود در این دیدار حاضر می‌شویم و هدفمان ارائه یک بازی شجاعانه است، دیداری که تا سال‌ها در اذهان فوتبال دوستان باقی بماند و از آن به نیکی یاد کنند.

فراهانی با بیان اینکه در دیدار فینال برای رؤیاهایمان می‌جنگیم، افزود: آنچه برایمان حائز اهمیت است، عدم شرمندگی پس از سوت پایان مسابقه است، تمام توان و انرژی‌مان را فارغ از هر نتیجه‌ای در زمین به کار گرفته و برای هوادارانمان تا پای جان می‌جنگیم.

وی با اذعان به شانس بالاتر پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی، تصریح کرد: شاگردان برانکو، قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند و به‌جرئت برترین تیم فوتبال کشورمان به شمار می‌روند، آنچه ما را از این تیم متمایز می‌کند، انگیزه بالای بازیکنان داماش گیلان بوده و با تمام توان می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه به کسب نتیجه مقابل پرسپولیس خوش‌بین است، گفت: اگر برای خود شانسی برای کسب پیروزی قائل نبودیم، هرگز پا به اهواز نمی‌گذاشتیم، بازیکنان برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران هم‌قسم شده‌اند و می‌خواهیم با کسب جام، در تاریخ فوتبال کشورمان ماندگار شویم.

فراهانی با اشاره به حواشی پس از دیدار پلی‌آف مقابل نیروی زمینی تهران، گفت: در آخرین تمرینمان در شهر باران، آقای حاجی پور در تمرین حضور پیداکرده و قاطعانه از عدم حضور در لیگ دسته دوم خبر دادند، ایشان خبر از حضور در لیگی دیگر داده و این موضوع، روحیه تیممان را افزایش داد، تمرکزمان روی دیدار فینال جام حذفی بوده و به لیگ فکر نمی‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار