کد خبر: ۷۴۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 21 May 2019

 

 

به گزارش ایران پژواک، گادوین منشا در نیم فصل دوم به عنوان یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات از پرسپولیس به استقلال آمد اما نمایش او در طول بازی هایی که برای این تیم به میدان رفت چندان دلچسب نبود.

گادوین منشا در طول نیم‌فصلی که در ترکیب استقلال بازی کرد یک گل زد و دو پاس گل داد و در کل نمایش چندان خوبی در ترکیب آبی ها نداشت تا شاید خیلی‌ها به برانکو ایوانکوویچ برای اینکه او را در لیست مازاد پرسپولیس گذاشت حق بدهند.

با توجه به این که گادوین منشا در طول مدت حضور در استقلال نتوانست نظرها را به خود جلب کند باشگاه استقلال نام این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است و از طرف دیگر خود این بازیکن هم تمایل به جدایی دارد و با این شرایط امشب این بازیکن نیجریه آخرین بازی خود را در ترکیب آبی ها برابر العین به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد.

البته هنوز مقصد منشا مشخص نیست اما آنچه مسلم است بازی با العین آخرین شب حضور منشا در استقلال بود و او بعد از این با توافق دو طرف با مدیران باشگاه از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

منشا در نیم فصل و بعد از سپری کردن یک سال و نیم در پرسپولیس راهی استقلال شد اما اتفاقات مطابق میل او و باشگاه استقلال پیش نرفت و به نظر می رسد او باید در فصل جدید رویاهای خود را در تیم دیگری جستجو کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار