سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به افزایش تنش بین «تهران» و «واشنگتن» گفت، باید تلاش‌‌هایی جهت تنش‌زدایی صورت گیرد.
کد خبر: ۷۴۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 20 May 2019

 هشدار «سخنگوی موگرینی» نسبت به شدت گرفتن تنش‌ها

 

تابناک / به گزارش فارس، به دنبال شدت گرفتن جنگ لفظی بین ایران و آمریکادر روزهای گذشته،  سخنگوی نخست «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه در نشست مطبوعاتی واکنش نشان داد.

 به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «مایا کوسینیاچیچ» سخنگوی موگرینی در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: «من درباره توییت خاصی ابراز نظر نمی‌کنم بلکه می‌گویم منطقه به عناصر بی‌ثبات کننده بیشتر  نیاز ندارد. این مطلبی است که ما بارها گفته‌ایم و از هرگونه اقدام تحریک آمیز باید اجتناب شود و باید همه تلاش‌ها جهت تنش‌زدایی صورت گیرد.»

 این اظهارات سخنگوی خانم موگرینی بعد از توییت امروز «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بیان شد.

فدریکا موگرینی دوشنبه گذشته پس از دیدار با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت که وزیران اتحادیه اروپا از پامپئو خواسته‌اند تا آمریکا از هرگونه افزایش تنش با ایران خودداری کند.

وی در این نشست خبری و پس از پایان دیدار وزیران خارجه اتحادیه اروپا که با حضور پامپئو برگزار شد گفت که وزیران اتحادیه اروپا از پامپئو خواسته‌اند تا آمریکا از هرگونه افزایش تنش با ایران خودداری کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار