رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری تهران در سامانه شفافیت خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 20 May 2019

 حقوق شهردار تهران چقدر است؟ + جدول

 

تابناک / به گزارش گسترش نیوز؛ بهاره آروین، در مورد چرایی عدم درج مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف گفت: حقوق شهردار تهران دارای سقف مصوب هیات وزیران است و بنا به گفته معاونت منابع انسانی مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران ۱۰میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸، اطلاعی ندارم، گفت: از آنجایی که میزان حقوق شهردار دارای مصوبه هیات وزیران است نمی‌تواند بیشتر از ده میلیون تومان دریافتی داشته باشد که همین امر سبب شده که در سال ۹۷ حقوق دریافتی ۵۰۰نفر در شهرداری تهران بیشتر از حناچی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق دریافتی معاونان و شهرداران مناطق در وبسایت شفاف قید نشده است اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه علاوه بر درج حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف، مزایای غیرمستمر معاونان و شهرداران مناطق اعم از انواع مزایای هفتگانه غیرمستمر یعنی اضافه کار، شب کار، تعطیل کار، حق ناهار، حق ایاب و ذهاب و هزینه موبایل و همچنین پاداش‌های شش ماهه براساس رده‌های مدیریتی درج خواهد شد.

آروین ادامه داد: همچنین حداقل مبلغ دریافت شده، حداکثر دریافتی و میانگین دریافتی‌های رده‌های مدیریتی در سال ۹۷ نیز درج خواهد شد.

 

حقوق شهردار تهران چقدر است؟ + جدول

 

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با بیان اینکه در وبسایت شفاف، مبلغ دریافتی براساس رده‌های مدیریتی و مزایای هفتگانه منتشر خواهد شد گفت: همچنین شیوه محاسبه مزایای غیرمستمر نیز منتشر خواهد شد تا همگان بدانند معاونان شهردار و شهرداران مناطق و نواحی بر چه اساس چه میزان دریافتی دارند.

چندی پیش حقوق پایه مدیران شهرداری و شهرداران منطقه در سامانه شفافیت منتشر شد که به دلیل عدم محاسبه مزایا، انتشار این اعداد مورد انتقاد قرار گرفت که در ذیل حقوق پایه این افراد را خواهید دید:

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار