معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 19 May 2019

 سردار نقدی: امروز کشورهای دیگر دوست دارند سازمانی مانند سپاه داشته باشند

 

 خبرگزاری میزان؛ سردار «محمدرضا نقدی» در مراسم تکریم و معارفه مسئولان جدید سپاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر مورد لطف و عنایت و اعتماد فرمانده معظم کل قوا قرار گرفتم. امروز توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه نیست چرا که این نهاد بالاتر این افتخارات را در دل خود جای داده است.

وی با بیان اینکه ستاد سپاه در این شرایط حساس مسئولیت‌های سختی را بر دوش دارد افزود: تحول و پیشرفت به جز با مشارکت همه حاصل نمی‌شود و آحاد سپاه باید در این تحول سهیم باشند و با انگیزه معنوی خود حرکت کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج متعلق به همه کشور از جمله سپاه است خاطر نشان کرد: هیچ کس نباید از توسعه بسیج نگران باشد. سپاه پدر بسیج است و بسیج نیز فرزند رشید سپاه است و باید میدان را برای کمک کردن بسیج به کل کشور فراهم کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: یکی از دغدغه ها و انتظارات رهبری در گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است و مهمترین کاری که سپاه برای تحقق دولت اسلامی می تواند انجام دهد این است که یک سازمان الگو و معیار برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار