کد خبر: ۷۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 09 August 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور و در دربی گیلان ، تیم قوی سپید انزلی به برتری رسید .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم قوی سپید انزلی برابر لسمان مروارید خزر رشت پیروز شد .
مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی با نتیجه شش بر یک تیم لسمان مروارید خزر را شکست داد .
وی اظهار کرد : در این دیدار ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید بندرانزلی برتر از حریف خود ظاهر شد و با یک پیروزی پرگل ، همچنان در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت .
وی ادامه داد : گل های تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی را ، میثم غفاری ، شهریارمژده ، وحید سهمانی ، مسعود غلامی ، فرید بلوک باشی و علی علی گلی به ثمر رساندند و تک گل تیم لسمان مروارید خزر را محمد کریمی به ثمر رساند .
وی بیان کرد : با توجه به نتایج کسب شده ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی با کسب 21 امتیاز در صدر و تیم لسمان مروارید خزر با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد .
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، 13 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار