مدیرکل محیط‌زیست گیلان با اشاره به احداث اداره زباله سوز در لاهیجان گفت: احداث اداره زباله‌سوز در لاهیجان روزانه 500 تن زباله شهرهای شرق گیلان مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۷۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 05 May 2019

 احداث اداره زباله‌سوز در لاهیجان

 

خبرگزاری فارس: قربانعلی محمدپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث اداره زباله‌سوز در لاهیجان اظهار کرد: با احداث اداره زباله‌سوز در لاهیجان روزانه 500 تن زباله شهرهای شرق گیلان مدیریت می‌شود.

وی با بیان به اینکه برای احداث اداره زباله‌سوز در لاهیجان هزینه‌هایی باید صرف شود افزود: احداث اداره زباله سوز هزینه زیادی دارد و طبق مصوبات قرار شد مبلغ 36 یورو برای احداث این اداره هزینه متقبل شویم.

مدیرکل محیط‌زیست گیلان با بیان اینکه 36 میلیون یورو باید به شرکت سازنده تعلق گیرد، بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری احداث این زباله‌سوز 36 میلیون یورو و سهم طرف ایرانی 20 درصد از این مبلغ است و مدت اجرای طرح 12 تا 18 ماه و نحوه پرداخت نیز 20 درصد در طول زمان کار است.

محمدپور یکی از اولویت‌های موردحمایت دولت در استان گیلان را ساخت جایگاه زباله‌سوز در شرق گیلان با محوریت لاهیجان دانست و تصریح کرد: دو گروه سرمایه‌گذار خارجی ایتالیایی و اروپایی با جدیدترین فناوری روز دنیا برای احداث اداره زباله سوز اعلام آمادگی کردند و جلسه‌ای نیز قبل از تعطیلات نوروزی در سازمان سرمایه‌گذاری ایران این رابطه برگزارشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار