کد خبر: ۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 09 August 2015
فرماندار لاهیجان گفت: خبرنگاران باید مسئولیت اجتماعی قوی داشته باشند و برای رشد، اعتدال، توسعه، همدلی و همزبانی و موفقیت گام بردارند.

کاظم کسرایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان خبرنگاران را زبان گویای وجدان عمومی مردم دانست.

وی شخصیت یک خبرنگار را حقوقی دانست و اظهار کرد: خبرنگار متعلق به جامعه است و مردم با طرح موضوعات و مشکلات شخصی خود با خبرنگاران به‌عنوان یک شخص حقوقی و مورد اعتماد تکیه می‌کنند.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه خبرنگار در تمام حوزه‌ها باید جسارت داشته باشد، افزود: خبرنگاران باید مسئولیت اجتماعی قوی داشته باشند و برای رشد، اعتدال، توسعه، همدلی و همزبانی و موفقیت گام بردارند.

وی با تبیین این دیدگاه که خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک‌راه است، یادآور شد: خبرنگار راهی را دنبال می‌کند که در آن مسیر اتفاق‌های بزرگ و شگرف در شخصیت فردی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد.

کسرایی با اشاره به پیشرفت نشریات الکترونیکی و فضای مجازی گفت: در دنیای معاصر که از فناوری بهره‌مند هستیم و با توجه به ارتباطات فضای مجازی، چشم و گوش مردم به طرف اخبار موثق و مؤثری است که از خبرنگاران منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم این قشر فرهیخته و سخت‌کوش تازه‌ترین و مهم‌ترین و مؤثرترین اخبار را به اطلاع مردم می‌رسانند.

کسرایی نقش خبرنگاران را در امر اطلاع‌رسانی ستود و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی خبرنگاران می‌تواند موجب تحول مسیر زندگی، سازندگی، سیاسی و یا تغییر حکومت‌داری شود.

اصحاب رسانه در نشست مذکور به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و بر اساس این نشست مقرر شده تا کانون خبرنگاران شهر لاهیجان با هدف حمایت حقوقی از قشر خبرنگاران فعال در این شهرستان و با مدیریت ارشاد لاهیجان تشکیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار