کد خبر: ۷۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 09 August 2015
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران با تبیین زندگی و اهداف شهدا می‌توانند تحولی عظیم در رفتار جامعه ایجاد کنند.

مهرداد بائوج‌لاهوتی در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران و صاحبان قلم می‌توانند با تبیین زندگی و اهداف شهدا تحولی بزرگ و عظیم در رفتار جامعه ایجاد کنند.

وی خبرنگاران را حلقه ارتباط بین نظام، مسئولان و مردم دانست و افزود: استقلال، شجاعت، صراحت، صداقت، انتقاد و امانتداری لازمه یک خبرنگار شجاع است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با شش کشور قدرتمند دنیا گفت: تعاملات بین‌المللی و سیاسی کشور زمینه‌ساز تعاملات اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای اصلاح بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان افزود: خبرنگاران با نگاه تیزبین و صراحت در قلم می‌توانند برای برطرف شدن مشکلات جامعه و جبران عقب‌ماندگی‌ها در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری گره‌گشا باشند.
فرماندار لنگرود نیز در مراسم مذکور با قدردانی از مقام شامخ خبرنگاران گفت: خبرنگاران چشم و زبان گویای جامعه و مردم در انعکاس کاستی‌ها و مشکلات هستند و در گره‌گشایی آن با مسئولان همکاری دارند.
سیدرضا جوادپور با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران متکی به آرای مردم است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مدافع مظلوم و مقابل ظالم بوده که دشمنان را مایوس و استکبار را وادار به کرنش در مقابل عظمت انقلاب کرده است.
به گزارش فارس، در مراسم مذکور خبرنگاران حاضر به پاره‌ای از مشکلات عرصه خبری پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار