نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه گیلان در زمینه احداث بیمارستان جدید از همه استان‌های کشور عقب‌تر است گفت: نمایندگان مردم وظیفه دارند که این قضیه را جدی‌تر دنبال کنند.
کد خبر: ۷۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 29 April 2019

 گیلان در زمینه احداث بیمارستان از همه استان‌ها عقب‌تر است

 

تسنیم: آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز به‌مناسبت هفته گارگر و روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات مصلی رشت با تبریک روز کارگر و روز معلم اظهار داشت: خداوند در قرآن از کلمه عاملین به‌معنای کارگر استفاده کرده و این نشان‌دهنده جایگاه کار و کارگری در دین اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کسی نیست که حرف کارگران و دغدغه‌هایشان را بشنود گفت: کارگران بسیار مظلوم هستند و اگر حرفی هم بزنند کسی نیست که به حرف‌های آنان توجه کند و این با آموزه‌های دینی و اسلامی و سیره پیامبر(ص) فرسنگ‌ها فاصله دارد.

وی به اهمیت نقش کارگران در پیشرفت جامعه اشاره و تصریح کرد: اگر در یک کارخانه مدیر و تمام امکانات و تجهیزات موجود باشد اما کارگری مشغول فعالیت در آن نباشد عملاً هیچ پیشرفت و اتفاقی در آن مجموعه رخ نمی‌دهد، لذا ضروری است به جایگاه واقعی این قشر مظلوم و زحمتکش توجه بیشتری شود.

امام جمعه رشت با گله‌مندی از اینکه دولت چند سال همه تمرکز خود را معطوف به برجام کرد و از ظرفیت داخلی غافل ماند افزود: اگر مسئولان ما در چند سال اخیر به جای آن که چشم امید به دشمنان قسم خورده این کشور می‌داشتند، به فکر ساماندهی نقدینگی در بازار بودند، اوضاع کنونی پیش نمی‌آمد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه تقویت دستگاه‌های نظارتی برای ساماندهی اوضاع بازار در کشور ضروری است گفت: اگر دولت دستگاه‌های نظارتی را تقویت می‌کرد و به صنایع تبدیلی توجه می‌داشت، در حال حاضر با اوضاع کنونی رو به رو نبودیم و کارگران و سایر اقشار جامعه با تورم سرسام آور مواجه نمی‌شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به تقویت بنگاه‌های کوچک تولیدی در استان گیلان تاکید کرد و گفت: استان گیلان ظرفیت بی‌نظیری برای اشتغال‌زایی دارد و اگر مسئولان از مواهب طبیعی موجود در استان به خوبی بهره گیرند می‌توانند قدم‌های بسیار بزرگی در بحث اشتغال‌زایی بردارند.

وی با بیان اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گیلان صحبت‌هایی مبنی بر احداث یک بیمارستان هزار و 200 تخت خوابی مطرح شد اظهار داشت: استان گیلان در زمینه احداث بیمارستان جدید از همه استان‌های کشور عقب‌تر است و نمایندگان مردم وظیفه دارند که این قضیه را جدی‌تر دنبال کنند.

امام جمعه رشت لزوم احترام و توجه مسئولان و مدیران به کارگران را ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند که رابطه خود را با کارگران صمیمانه‌تر و بیش‌تر کنند زیرا این کار باعث دلگرمی آنان می‌شود و البته یک وظیفه شرعی نیز است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار