رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند:
رئیس «کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی» یکی از مشکلات صنعت در بخش خصوصی را ضعف در فروش محصولات دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید گفتمان اقتصادی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تبدیل شود.
کد خبر: ۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 23 February 2015
علی همتی‌نوع‌دوست‌گیلانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کنفرانس مدیریت استراتژیک برند در تاریخ 13 و 14 اسفند ماه امسال با حضور سفرای پنج کشور در گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنفرانس بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین اتفاق در صنعت گیلان است.

 وی پیگیری اهداف اقتصادی مبتنی بر مفاد اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را هدف کنفرانس مذکور عنوان کرد و افزود: برخی برگزاری این کنفرانس را برچسب تبلیغات برای ورود بنده به مجلس را در گیلان زده‌اند در حالی که قصد ورود به مجلس را ندارم.

رئیس «کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی» یکی از مشکلات صنعت در بخش خصوصی را ضعف در فروش محصولات دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید گفتمان اقتصادی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کنفرانس مذکور بر اساس برطرف شدن دغدغه‌های فروش صنعتگران در سطح کشور قرار است  در 14 استان برگزار شود، ادامه داد: گیلان نخستین استان برگزار کننده کنفرانس مدیریت استراتژیک برند است.

 همتی‌نوع‌دوست‌گیلانی، گیلان را تاج سر ایران نامید و تصریح کرد: صنعت استان مانند یتیمی است که به حمایت نیاز دارد. وی با اشاره به استقبال دیگر استان‌ها برای برگزاری کنفرانس مذکور، خاطرنشان کرد: بسیاری از استان‌ها در تلاش هستند دومین استان برگزار کننده این همایش باشند که نشان‌دهنده اهمیت برگزاری و تاثیر کنفرانس مذکور در صنعت است.

رئیس «کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی» افزود: نباید صنایع و برندها را تنها محدود به برگزاری نمایشگاه‌های محلی کنیم بلکه با معرفی به بازارهای جهانی می‌توان راه‌های خروج از فروش سنتی را فراهم کرد و بسیاری از موانع را از سر راه تولید برداشت. وی با اشاره به حمایت برخی از کشورها از صنعت که اقتصاد آنها به نفت وابسته نیست، ادامه داد: در کشورهایی که نفت دارند و دردهای اقتصادی را با درآمد نفتی درمان می‌کنند صنعت کمتر حمایت می‌شود.

همتی‌نوع‌دوست گیلانی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در ایران به راهکارهای تولید به خوبی وارد است، یادآور شد: به دلیل اینکه فروش محصولات در کشور هنوز به روش‌های سنتی انجام می‌شود صنعت با مشکل مواجه است. وی مارکتینگ و معرفی صنایع را کار دشواری خواند و گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صنعتگران نیاز به آموزش و مشاوره دارند. این مسئول خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری کنفرانس در استان می‌خواهیم سه روز از سفرای پنج کشور جهان پذیرایی کنیم و در جریان گیلان‌گردی ظرفیت‌های این استان را به آنها بشناسانیم.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری این کنفرانس از رایزن‌های فرهنگی پنج کشور دعوت شده است، یادآور شد: برخی از غذاها و محصولات کشاورزی گیلان به آنها شناسانده می‌شود. وی استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی را در توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین کشورهای شرکت کننده در کنفرانس مذکور تاثیرگذار دانست و متذکر شد: در برخی رسانه‌های استان سخنان بنده درباره معرفی «رشته و خشکار» شیرینی مخصوص گیلان در اسپانیا تحریف شده است.

همتی‌نوع‌دوست گیلانی برندهای محصولات کشاورزی گیلان در کنفرانس مذکور را در راستای تحقق بخش‌هایی از مفاد اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: بازاریابی و پیدا کردن تجار برای پخش محصولات استان در بازارهای بین‌المللی از اهداف مهم دعوت از سفرای کشورها به‌ویژه سفیر اسپانیا به این کنفرانس است.

به گفته وی، قرار است کنفرانس مذکور پس از گیلان در استان‌های یزد، قزوین، شیراز، خراسان، مازندران، گلستان، تبریز، لرستان، هرمزگان، اصفهان، اراک، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار شود. اختتامیه کنفرانس مدیریت استراتژیک برند نیز در اسفند 94 در برج میلاد تهران با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار