کد خبر: ۷۲۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 24 March 2019

 

تا بازگرداندن آرامش به مردم در گلستان مستقر هستم/ خسارات سیل تا ۱۰  روز آینده برآورد می‌شود

در دومین روز از حضور وزیر کشور در مناطق سیل‌زده گلستان، رحمانی فضلی با حضور در محله آخوند آباد گنبد در حاشیه رودخانه گرگانرود و سرکشی به تعدادی از خانواده‌ها که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده بود، ضمن دلجویی، بر عزم دولت برای حل مشکلات مردم سیل‌زده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از منطقه سیل‌زده کوی ساحل گنبدکاووس گفت: بر اساس تقسیم کار مصوب در ستاد مدیریت بحران، مسئولیت تخلیه و هدایت آب با سپاه پاسداران، تأمین تجهیزات و ماشین آلات با وزرات راه، پشتیبانی با استانداری گلستان، کمیته اطلاع رسانی صداوسیما و مسائل امنیتی و مراقبتی بر عهده معاون سیاسی امنیتی استانداری است.

وی افزود: کمیته تعیین خسارت با مدیریت ستاد بحران کشور طی ۱۰ روز آینده میزان خسارات سیل را برآورد می‌کند.

وزیر کشور تاکید کرد: آبگرفتگی موجب وارد آمدن خسارات سنگینی به منازل مسکونی شده که برخی بیمه‌نامه دارند و متاسفانه برخی فاقد بیمه هستند؛ اما باید خسارت‌ها جبران شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تا بازگرداندن آرامش به مردم در گلستان مستقر هستم.

وزیر کشور با اشاره با بازدید خود از برخی محلات سیل زده گنبدکاووس در حاشیه رودخانه گرگانرود هم گفت: منازل بسیاری از مردم در این شهر دچار آبگرفتگی شده و خسارات زیادی به اموال و اثاثیه آنها وارد شده است.

وی با اشاره تداوم حضور خود در چند روز آینده در گلستان، گفت: در این مدت با تشکیل جلسات مرتب، نسبت به ساماندهی امور سیل‌زدگان اقدام و برآورد خسارت‌های وارده به مردم در شهرستان‌های مختلف از طریق فرمانداری‌ها پیگیری و انجام می‌شود.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ساماندهی اوضاع در مناطق سیل‌زده، آرامش را به مردم برگردانیم.

در سفر روز یکشنبه وزیر کشور به شرق گلستان، وی علاوه بر بازدید هوایی از منطقه مرزی و وضعیت رودخانه اترک، وضعیت سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان و مناطق بالادست آن را نیز مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور در این سفر، با حضور در محله آخوند آباد گنبد در حاشیه رودخانه گرگانرود و سرکشی به تعدادی از خانواده‌ها که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده بود، ضمن دلجویی، بر عزم دولت برای حل مشکلات مردم سیل‌زده تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار