بهروان در مورد درگیری فیزیکی‌اش با برخی اعضای تیم شهرداری لنگرود؛
بهروان افزود: کاری به فحاشی‌های ایشان نداریم و مطمئن باش از طریق قانون آنرا پی‌گیری می‌کنیم اما دستم بشکند اگر بخواهم کسی را بزنم و این موضوع کذب محض است. یک بحث لفظی بود اما همین که عصبانی شدم هم اشتباه بود.
کد خبر: ۷۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 05 August 2015
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: یک بحث لفظی با مسئولان تیم شهرداری لنگرود داشتم اما دستم بشکند اگر بخواهم کسی را بزنم.

به گزارش "تابناک گیلان" و به نقل از فارس، غلامرضا بهروان با بیان اینکه در جام حذفی امسال به هیچ تیمی اعلام نکردیم تا در مسابقات شرکت نکند اظهار داشت: تیم‌های لیگ برتر همه در مسابقات شرکت می‌کنند اما  تیم‌های دسته اولی دراین مورد از ما سوال میکنند که تکلیفشان برای جام حذفی چیست.

وی ادامه داد: تیم‌های لیگ 1 برای سال آینده 38 بازی انجام می‌دهند. البته ما به تیمی هم نمی‌گوییم که در جام حذفی نباشد اما شرکت این تیم‌ها در جام حذفی به آن‌ها فشار می‌آورد با این حال قرار است امسال اگر تیمی در جام حذفی شرکت نکرد جریمه نشود.

بهروان در مورد قرعه کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی جام حذفی دوشنبه آینده برگزار می‌شود و تیم‌های لیگ برتری به همراه 5-6 تیم دسته اولی آن در آن حضور دارند و سایر تیم‌ها انصراف دادند.

وی در مورد اسپانسر مراسم برترین‌ها گفت: از کیفیت جوایز پرداختی به برترین‌های لیگ خبر نداشتم و بعدا متوجه شدم که بانک دی این جوایز را پرداخته و نمی‌دانم چه کیفیتی داشته است.

بهروان در مورد اینکه گویا به برترین‌های لیگ یک فلش و یک سکه داده‌اند گفت: فکر می‌کنم 5 سکه بوده و من این مسئله را از رادیو شنیدم. همیشه وقتی کسی هدیه‌ای می‌گیرد کیفیت آن مطرح نیست بلکه ارزش معنوی آن مهم است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه شاید بازیکنان میلیاردی به این طور جوایز اهمیتی نمی‌ دهند گفت: درست می‌گویید اما این جایزه را اسپانسر داده است. در کل مراسم خوبی برگزار شد.

وی در مورد درگیری فیزیکی‌اش با برخی اعضای تیم شهرداری لنگرود گفت: خدا شاهد است که این طور نبود. من حرمت‌ها را حفظ می‌کنم فردی که آمد قصد درگیری داشت و از علی پور بپرسید که پرونده‌اش چطور بود. او کاری انجام داده که ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

بهروان افزود: کاری به فحاشی‌های ایشان نداریم و مطمئن باش از طریق قانون آنرا پی‌گیری می‌کنیم اما دستم بشکند اگر بخواهم کسی را بزنم و این موضوع کذب محض است. یک بحث لفظی بود اما همین که عصبانی شدم هم اشتباه بود.


وی با اشاره به حضورش در جلسه بین مسئولان فدراسیون با مدیرعامل باشگاه گفت: کفاشیان در مور حق پخش مسائلی را عنوان کرد چرا که یک تفاهمی صورت گرفته که مدیران باشگاه‌ها باید در جریان آن قرار می‌گرفتند و همین طور هم شد و آن‌ها شرایط را درک کرده و مخالفتی هم نداشتند. این یک موضوع کلی بود و جزییات آن باید بعدا اعلام شود.

بهروان گفت: دوستانمان برای تحقق این موضوع زحمت زیادی کشیدند بخصوص عابدینی یک از این افراد بود با این حال فدراسیون و سازمان لیگ از طرف باشگاه‌ها صحبت می‌کنند و معتقدیم باید حقوق طرفین حفظ شود. انشاءالله تفاهمنامه اصلی نیز ماحصل لازم را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار