کد خبر: ۷۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 06 March 2019
تابناک / وزیر اطلاعات و نماینده ویژه رئیس‌جمهور، دقایقی پیش جهت دیدار و پاسخ به مطالبات مردم شهرستان آستارا وارد این شهرستان شد.

 

وزیر اطلاعات وارد آستارا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید محمود علوی وزیر اطلاعات و نماینده ویژه رئیس‌جمهور دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و با حضور در مزار شهدای شهرستان آستارا با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق کرد.

بازدید از راه‌آهن، بندر و دیدار چهره‌ به‌ چهره با مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان آستارا و پاسخ‌گویی به مطالبات آن‌ها در محل مصلای نماز جمعه از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر اطلاعات به این شهرستان از سوی ستاد استقبال از رئیس‌جمهور و هیأت دولت اعلام‌شده است.

حسن روحانی رئیس‌جمهور به همراه هیأت دولت از صبح امروز جهت دیدار مردمی، افتتاح پروژه راه‌آهن قزوین-رشت به‌صورت رسمی و آغاز کلنگ‌زنی راه‌آهن رشت-آستارا وارد استان گیلان شده و در ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان با مردم دیار میرزا دیدار کرده است.

رامین قلی‌زاده وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری‌های پیشرفته و شاهین قربان‌اف مدیرعامل راه‌آهن جمهوری آذربایجان نیز جهت دیدار با مسئولین عالی‌رتبه ایران و حضور در مراسم کلنگ‌زنی راه‌آهن رشت-آستارا به‌واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

از شهرستان‌های مختلف استان گیلان نیز حدود صدها نفر از اقشار مختلف مردم به‌ویژه کارمندان دستگاه‌های اجرایی در قالب کاروان‌های استقبال از رئیس‌جمهور و هیأت دولت از صبح امروز در ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان حضور پیداکرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار