تابناک / لاهوتی گفت: ارائه خدمات در بیمارستان فعلی لنگرود که دارای۸۰ سال قدمت است میسر نیست و قرار بود که تحویل موقت بیمارستان جدید در پایان سال ۹۷ انجام شود.
کد خبر: ۷۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 06 March 2019

تابناک / لاهوتی گفت: ارائه خدمات در بیمارستان فعلی لنگرود که دارای۸۰ سال قدمت است میسر نیست و قرار بود که تحویل موقت بیمارستان جدید در پایان سال ۹۷ انجام شود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «مهرداد لاهوتی» امروز(چهارشنبه، ۱۵ اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود ضمن تاکید بر اینکه به میمنت این سفر مشکلات حوزه مربوطه حل شود، گفت: دو بیمارستان در لنگرود در حال ساخت است که بیمارستان فعلی(امینی) با قدمت ۸۰ ساله ساختمان ادامه فعالیت در آن فراهم نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، مجری ساخت بیمارستان را راه و شهرسازی دانست و افزود: ادامه خدمات در بیمارستان فعلی میسر نیست و  قرار بود که تحویل موقت در پایان سال ۹۷ انجام شود و در سال جدید تجهیزات این بیمارستان تکمیل شود.

وی تاکید کرد: بیمارستان تخصصی ۶۴ تختخوابی کومله با تخصص چشم با تسریع  بیشتری انجام شود.

تجهیز بیمارستان جدید شهید حسین پور لنگرود، تسریع در روند کار بیمارستان تخصصی کومله، احداث درمان بستر در چمخاله درخواست نماینده شهرستان لنگرود در مجلس از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

استقبال پرشور مردم از کاروان تدبیر و امید نشان دهنده  ارادت مردم به نظام‌مقدس اسلامی است

«محمد رنجبر»  ضمن گرامیداشت حضور پرشور مردم گیلان در استقبال گرم و پرشور از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید، افزود: لنگرود دارای ۶۳۸ شهید و شهیدان شاخصی همچون املاکی، حسین پور شلمانی( شهید نابغه) است.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه استقبال پرشور مردم از کاروان تدبیر و امید نشان‌دهنده ارادت مردم به نظام‌مقدس اسلامی است، افزود: مردم علی‌رغم همه مشکلات مشتاقانه از کاروان تدبیر و امید استقبال کردند و کمک کار واقعی دولت هستند و دولت خود را بی‌نیاز از مردم نمی‌داند.

رنجبر ادامه داد: لنگرود شهر بزرگانی همچون آیت الله شمس است که  با پنج شهر و سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور و شغل غالب مردم آن کشاورزی، دامداری، صیادی و ... است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار