کد خبر: ۷۲۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 06 March 2019

 

تابناک / استاندار گیلان گفت: اتصال ریلی بندرانزلی به بندر کاسپین در دستور کار ویژه دولت قرار دارد.

 

گیلان|‌ ‌دولت تأکید فراوانی جهت تکمیل مسیر ریلی بندرانزلی و بندر کاسپین دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ مصطفی سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه رشت اظهار داشت: برای تکمیل شدن فرآیند حمل و نقل و ترانزیت کالاها مسیر ریلی بندرانزلی به بندر کاسپین باید متصل شود که دولت نیز تأکید بسیار ویژه‌ای برای تحقق این امر دارد.

استاندار گیلان در مورد برنامه امروز سفر رئیس جمهور به گیلان عنوان کرد: پس از ورود رئیس‌جمهور به فرودگاه رشت همراه اعضاء هیئت دولت عازم ورزشگاه تختی لاهیجان می‌شویم تا رئیس جمهور در جمع باشکوه مردم فهیم سراسر استان گیلان سخنرانی کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه نمایندگان و وزراء به دستور رئیس جمهور امروز هرکدام به یکی از نقاط استان عزیمت می‌کنند ابراز داشت: شرکت در جلسات و افتتاح پروژه‌ها و طرح‌هایی که از قبل برنامه‌ریزی شده در دستور کار هیئت دولت قرار دارد.

سالاری افتتاح راه‌آهن گیلان را زمینه‌ساز تحولات بسیار بزرگ در این استان ارزیابی کرد و بیان داشت: امروز علاوه بر تصمیم‌گیری در مورد اتصال مسیر ریلی بندرانزلی به بندرآستارا تفاهم‌نامه احداث راه آهن رشت به آستارا با حضور نمایندگان کشور جمهوری آذربایجان انجام می‌شود.

وی افتتاح 8 کیلومتر باقیمانده از آزاد راه رشت به قزوین را از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور اعلام کرد و ابراز داشت: سفر روز نخست رئیس‌جمهور به استان گیلان کلاً به مساله راه آهن اختصاص دارد و در وهله اول نیز با افتتاح و بهره‌برداری از راه آهن قزوین به رشت آغاز می‌شود.

استاندار گیلان نشست با نخبگان استان و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه دیگر را از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور دانست و اظهار داشت:‌ مجموع تمام تصمیماتی که در سفر دو روزه رئیس‌جمهور به گیلان توسط وی و وزراء گرفته می‌شود در روز پنج‌شنبه به اطلاع عموم می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار