کد خبر: ۷۱۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 26 February 2019

 

تابناک / رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه ای کشور امروز هفته بیستم خود را پشت سر گذاشت. 

 

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های انجام شده امروز تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری در خانه تیم شهرداری همدان به برتری یک بر صفر رسید تا دوازدهمین برد خود را ثبت کند و 44 امتیازی شود. این تیم که همه بازی های دور برگشت خود را برده است با این روند مدعی اصلی قهرمانی و صعود مستقیم به دسته اول خواهد بود. 

 

اما داماش گیلان که جدی ترین تعیقب کننده خوشه طلایی است برای عقب نماندن از کورس قهرمانی در خانه تیم کاسپین قزوین به برتری دو بر صفر رسید. تیمی که سعید دقیقی هدایت آن را برعهده دارد. روی نیمکت داماش گیلان هم شاهد حضور سیامک فراهانی هستیم. با این نتیجه اختلاف 4 امتیازی داماش گیلان با خوشه طلایی بیشتر نشد. تیم سوم جدول هم یعنی مقاومت تهران حریف خود را با شکست بدرقه کرد تا در بالای جدول اتفاق خاصی رخ ندهد. مقاومت تهران با صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد اما اختلاف امتیازش با تیم دوم 4 امتیاز است. 

 

در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور که در دو گروه پیگیری می شود تیم های اول و برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. مجموعا سه تیم. در حال حاضر و در گروه الف تیم مقاومت تهران با مربیگری علی کولیوند با 38 گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی است و در فاز دفاعی هم تیم خوشه طلایی با 9 گل خورده در 18 بازی بهترین عملکرد را داشته است. 

 

تیم خوشه طلایی در حالی برای صعود به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تلاش می کند که شهر ساوه به فوتسال معروف است و در همه سال های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتسال داشته است. به خصوص با تیم شن سا ساوه که البته امروز وجود خارجی ندارد. اما عملکرد خوشه طلایی نشان می دهد این شهر در فوتبال هم بضاعت و پتانسیل خوبی دارد و به یقین در آینده می تواند در فوتبال هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد. جالب اینکه بدانید این تیم زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود. 

 

نتایج بازی های امروز لیگ 2 

*مس نوین کرمان   3 - 0   آوالان کامیاران  
*مقاومت تهران   1 - 0   شهرداری بم  
*کاسپین قزوین   0 - 2   داماش گیلان  
*چوکا تالش   0 - 0   ایرانجوان بوشهر  
*شهرداری همدان   0 - 1   خوشه طلایی ساوه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار