کد خبر: ۷۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 17 February 2019

تابناک / چهارمین فستیوال بین‌المللی کاراته آستارا در دو سبک کنترلی و آزاد با حضور 310 کاراته‌کا از کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان در آستارا برگزار شد.

 

کاراته‌کاهای گیلانی مدال‌های فستیوال را درو کردند!

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چهارمین دوره فستیوال بین‌المللی کاراته آستارا با حضور 310 کاراته‌کا به مدت دو روز در سالن ورزشی انقلاب شهرستان آستارا برگزار شد، تیم گیلان به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها با هفت تیم از چهار شهر آستارا، لنکران، ماساللی و باکوی جمهوری آذربایجان به رقابت پرداخت.

این رقابت‌ها در دو سبک کاراته آزاد و کاراته کنترلی (WKF) برگزار شد، در سبک آزاد 131 کاراته‌کا که 31 تن از آنان را کاراته‌کاهای جمهوری آذربایجان تشکیل دادند با یکدیگر رقابت کردند.

در چهارمین فستیوال کاراته آستارا در سبک کاراته کنترلی 220 کاراته‌کا که 70 تن از آنان را کاراته‌کاهای تیم جمهوری آذربایجان تشکیل دادند با یکدیگر پیکار کردند.

این مسابقات در شش رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان در 86 وزن برگزار شد و کاراته‌کاهای گیلان با کسب 49 مدال طلا قاطعانه بر رقیب آذری خود چیره شده و مدال‌ها را از آن خود کردند، کاراته‌کاهای جمهوری آذربایجان در این مسابقات موفق به کسب 22 مدال طلا شدند.

به گزارش فارس، چهارمین دوره فستیوال بین‌المللی کاراته آستارا با حضور کاراته‌کاهای دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان به مدت دو روز به‌میزبانی آستارا گیلان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار