مدیرعامل جمعیت مبارزه با اعتیاد و پژوهش آسیب های اجتماعی خوزستان:
مدیرعامل جمعیت مبارزه با اعتیاد و پژوهش آسیب های اجتماعی خوزستان با بیان اینکه جهت پیشگیری از اعتیاد باید برنامه ریزی شود، گفت: متاسفانه منابع مالی که به عنوان اعتبارات در زمینه پیشگیری از اعتیاد اختصاص داده می‌شود در جای خود هزینه نمی شوند.
کد خبر: ۷۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 02 February 2019

داریوش مرادی در خصوص وضعیت اعتیاد در خوزستان ، اظهار کرد: جهت پیشگیری یا کاهش اعتیاد باید برنامه‌ریزی شود و کار جزیره ای نباشد. همچنین هزینه هایی که به دستگاه ها در این زمینه داده می‌شود باید کنترل شوند و یک دستگاه نظارتی قوی نیز باید در این زمینه روی هزینه کرد دستگاه ها کار کند.

وی افزود: متاسفانه منابع مالی که به عنوان اعتبارات در زمینه پیشگیری از اعتیاد اختصاص داده می‌شود، در جای خود هزینه نمی شوند در صورتی که اگر منابع در جای خود هزینه شوند وضعیت مطلوب در پیشگیری از اعتیاد حاصل می شود.

مدیرعامل جمعیت مبارزه با اعتیاد و پژوهش آسیب های اجتماعی خوزستان اظهار کرد: علی رغم اینکه برخی ادارات گزارش کار ارائه می‌دهند اما می‌بینیم که آمار اعتیاد بالا است. اگر کار اصولی و طبق برنامه انجام می شد باید شاهد کاهش یا حداقل متوقف شدن اعتیاد باشیم نه اینکه آمار اعتیاد افزایش یابد.

مرادی در خصوص نوع مصرف مواد مخدر در خوزستان، گفت: اعتیاد در خوزستان منطقه‌ای است و به منبع درآمد شخص بستگی دارد؛ در حال حاضر یک فرد معتاد در منطقه منبع آب و یا حصیرآباد اهواز ممکن است تریاک مصرف کند و در منطقه کیانپارس و مناطقی که شرایط مالی بهتری دارند، شیشه یا مواد مخدر دیگر را مصرف کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار