مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه تسهیل مسیر جذب سرمایه گذار در این کلانشهر نیازمند نگاه فرابخشی است گفت: شهرداری اهواز با جدیت به دنبال رفع موانع برای جذب سرمایه‌گذار است.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ 14 May 2024

تابناک خوزستان: صادق کهوازی سه شنبه در نشستی با شهردار اهواز و مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: برای تسهیل مسیر جذب سرمایه گذار در اهواز نیازمند نگاه فرابخشی بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی گفت: در این نشست با حضور شهردار اهواز موضوع سهم ۱۰ درصد زمین های شهرداری و همچنین زمین های حوزه فضای سبز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید با هماهنگی بین ارگان ها و ادارات مسائل مربوط به این بخش ها حل شود.

کهوازی در خصوص ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت مردمی و جذب سرمایه گذار در این کلانشهر افزود: در حوزه های مختلف شهری فرصت های سرمایه گذاری شهرداری اهواز شناسایی شده و بسته های مختلف اقتصادی تهیه و آماده معرفی به سرمایه گذاران و بخش خصوصی است.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز ادامه داد: نگاه مدیریت شهری شهرداری اهواز به سمت سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی معطوف است.

وی گفت: از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است که در همین راستا شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران با تجربه در شهر اهواز مهیا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار