سرپرست فرمانداری لنگرود خبر داد؛
سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: وحدت در قالب از خود گذشتگی محقق می‌شود و بدون نقدپذیری امکان ندارد و لازمه پیشرفت جامعه، نقدپذیری است‌.
کد خبر: ۷۰۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 28 January 2019

تابناک / پروژه شاخص دهه فجر امسال شهرستان لنگرود افتتاح سد لاستیکی گالشکلام است.

 

افتتاح سد لاستیکی گالشکلام در دهه فجر امسال

 

سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: وحدت در قالب از خود گذشتگی محقق می‌شود و بدون نقدپذیری امکان ندارد و لازمه پیشرفت جامعه، نقدپذیری است‌.

«محمد رنجبر» در دومین جلسه ستاد دهه فجر، اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و زیر ساختی در شهرستان لنگرود در حال اجرایی است و لازمه این کار همراهی مردم و وحدت بین مسئولان است.

وی افزود: دشمن در صدد است که وحدت بین مسئولان را از بین ببرد اما با تقویت همدلی بین مردم ومسئولان،دشمن نمی تواند رخنه کند.

وی با تاکید بر نوآورانه بودن برنامه‌های دهه فجر و اینکه جشن‌های دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود، گفت: تمامی ادارات در این راستا تلاش کنند و مسئولان هم از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی بهتر اقدامات انجام شده استفاده کنند.

رنجبر از افتتاح ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پروژه‌ها از سه منبع ملی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، استانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سایر منابع با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان هزینه شد.

وی از رشد ۱۸ درصدی تعداد پروژه‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه اعتبارات هزینه شده نیز نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است و پروژه شاخص دهه فجر امسال شهرستان لنگرود افتتاح سد لاستیکی گالشکلام است.

 

 

تهیه خبر: ابوالفضل شکری/

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار