کد خبر: ۷۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 15 January 2019

رییس فراکسیون امید مجلس گفت: متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به راحتی مسئولیت قبول نمی کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند.

به گزارش جماران؛ رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی گری به معنای شعار دادن و در خلوت به گونه ای دیگر عمل کردن نیست؛ به مدیر باید جسارت داد نه آنکه با برچسب زدن به او تضعیفش کرد.

 

محمد رضا عارف دوشنیه شب در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد اظهار کرد: من نمی گویم تحریم و شیطنت دشمنان در ایجاد مشکلات کشور تاثیری ندارند اما می توانیم با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور و باور به نظام و موفقیت از مشکلات عبور کنیم، اگر ما مصمم باشیم تحریم ها اثری نخواهد داشت. 

 

وی تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را سند روسیاهی برای غرب و آمریکا دانست و گفت: باید به ارزش های داخلی افتخار کنیم و به هم احترام بگزاریم این جوانان فرزندان ما هستند و اگر اشتباهی داشته باشند مقصر ما هستیم.

 

وی بر پیروی از آرمانها و ارزش های انقلاب تاکید و اظهار کرد: در این شرایط منافع گروهی و حزبی را باید کنار گذاشت. مسئله اصلی مشکلات امروز کشور، موضوع مدیریتی است که از گذشته این مسئله وجود داشته است. 

 

نماینده تهران تصریح کرد: برای اینکه آرمان‌ها و مدیریت جهادی عملی شوند باید وفاق ملی تقویت شود و در این شرایط هدف، منافع ملی است. 

 

عارف گفت: متأسفانه در افزایش نرخ بهره‌وری هیچ دستاوردی نداشتیم و همچنین در حوزه علوم دانش‌بنیان موفقیت‌هایی نداشتیم. 

 

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این شرایط معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، افزود: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد بلکه مدیران باید به آرمان‌های انقلاب بازگردند. 

 

وی تصریح کرد: نباید سیاست بازی‌ها را به حدی برسانیم که کسی جرأت قبول مسئولیت را نداشته باشد. 

 

عارف ادامه داد: متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به راحتی مسئولیت قبول نمی کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند و باید بدانیم که در مدیریت اشتباه و خطا وجود دارد و مدیر باید پاسخگوی این اشتباهات نزد مردم و خداوند باید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار