کد خبر: ۶۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 27 December 2018

 

 

بازگشایی جزیره استخر لاهیجان در آینده نزدیک

 

تابناک / شهردار لاهیجان به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجاندر دیدار  با نماینده ولی فقیه در گیلان مذکور به خدمات ارائه شده توسط این شهرداری اشاره کرد و گفت: موضوع محلات محوری و استعدادیابی شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری لاهیجان اجرایی شده است.

 کاظمی، یکی از اصلی ترین فعالیت های شهرداری را درآمدزایی عنوان کرد و گفت: ۷۵ درصد از درآمدها از طریق صدور پروانه و فروش تراکم کسب می شود.

دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فعال تر شده است

وی با بیان اینکه دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فعال تر شده است، تصریح کرد: در بحث پسماند به دلیل بالا بودن آب های زیرسطحی به طرف بازیافت رفتیم و پس از گذشت ۳۰ سال دفن زباله، تبدیل پسماند به کود مایع و جامع و همچنین گازوئیل از برنامه های شهرداری لاهیجان است.

شهردار لاهیجان از ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به این شهر خبر داد و بیان کرد:به نمایش گذاشتن فرهنگ بومی و محلی از منظر زیباسازی شهری از جمله رویکردهای شهرداری لاهیجان است.

بازگشایی جزیره استخر لاهیجان

کاظمی به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار