نایب رییس هیات بوکس گیلان خبر داد؛
تابناک / بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی هیات بوکس گیلان در مجموعه عضدی رشت و سالن جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ 24 December 2018

تابناک / بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی هیات بوکس گیلان در مجموعه عضدی رشت و سالن جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.

 

گیلان بعد از ۲۳ سال میزبان مسابقات بوکس  قهرمانی کشور شد

 

علیرضا پروانه، نایب رییس هیات بوکس گیلان در گفت و گویی اظهار کرد: گیلان بعد ۲۳ سال میزبان رویداد بزرگ رقابتهای کشوری در رده سنی جوانان خواهد بود و ۳۲ استان کشور به مدت ۵ روز باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

این مسابقات با حضور بیش از ۳۵۰ بوکسور و مربی، داور و مسئولین و کمیته برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

 

تیم گیلان در دور گذشته رقابتهای جوانان کشوری به مقام سوم رسید و این دوره با توجه به اردوهای ۸ ماهه با آمادگی کامل و برای قهرمانی وارد مسابقات خواهدشد. تیم جوانان خوبی داریم و امیدواریم همانند نوجوانان که در همدان قهرمان شدیم این بار در استان خود و با حمایت تماشا گران پر شور گیلانی قهرمان جوانان کشور شویم.

 

بوکس گیلان سال ۹۷ روزهای خوبی را سپری میکند و در رده های پایه نتایج خوبی کسب شد.


مسابقات نوجوانان منطقه ۲ کشور در لنگرود گیلان قاطعانه قهرمان شد ..‌مسابقات نونهالان منطقه ۲ در زنجان گیلان قاطعانه قهرمان شد...مسابقات نوجوانان کشوری در همدان برای اولین با نوجوانان با غیرت گیلان با اقتدار قهرمان شد.


در استان سیستان و بلوچستان و در زاهدان تیم المپاد گیلان در یک ماراتن سنگین بعد میزبان نائب قهرمان شد...
و این بار منتظر درخشش جوانان غیرتمند گیلان در این مسابقات هستیم و امیدوارم بتوانیم با همت و تلاش جوانان و کادر فنی قدرتمند گیلان به مقام قهرمانی دست یابیم.


تقدیر تشکر از مدیر کل محترم استان گیلان خانم بخشی ، معاونت محترم دکتر صادقی و مجموعه اداره کل بابت حمایتهای بی دریغ و امیدوارم بتوانیم میزبان شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم.


در پایان از علاقه مندان ورزش زیبا و المپیکی بوکس خواهشمندم با حضور پررنگ در سالن مسابقات حامی تیم گیلان باشید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار