تابناک / سومین جلسه هیات «اندیشه ورز» کارگروه فرهنگی - هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 21 December 2018

برگزاری همایش و جشنواره رسانه و انقلاب در گیلان

 

تابناک / سومین جلسه هیات «اندیشه ورز» کارگروه فرهنگی - هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابراهیمیان معاون فرهنگی، ثقتی مشاور فرهنگی مدیر کل ارشاد گیلان، رضوانی‌نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مرادی نماینده اتحادیه موسسات قرآنی، خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، حاذق نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی، احمدی فر نماینده انجمن موسیقی و پورصادقی نماینده کانون آگهی ها و تبلیغات همراه بود، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با رویکرد باور پذیر بودن و با چشم انداز ۱۴۰۴ و در جهت تحقق اهداف انقلاب باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اجرای برنامه ها مشارکت بالایی داشته باشند و از پتانسیل عظیم جامعه دانش آموزی و جامعه رسانه ای بهره لازم گرفته شود.

در این جلسه مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان همواره در اجرا ، تولید و بازتاب برنامه های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب پیشرو بوده و از هم اکنون به انتشار موضوعات و مطالب مرتبط اقدام کرده اند، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات در دهه فجر امسال برگزاری همایش و جشنواره رسانه و انقلاب است.

کریم خورسندی افزود: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب به افرادی که با تولید و محتوا اقدام به نگارش مطالب و مقالاتی در خصوص چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمایند جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

وی اضافه کرد: محورهای جشنواره در خصوص نقش رسانه ها و خبرنگاران در پیروزی انقلاب اسلامی، مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی در باورهای دینی و تاثیر و نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب می باشد که در رشته های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گزارش می توانند مطالب تولیدی و منتشر شده خود را حداکثر تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه به خانه مطبوعات تحویل نمایند.

خورسندی خاطرنشان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که از ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ لغایت ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز چاپ و منتشر شده باشد.

گفتنی است به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا می شود و زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و انقلاب متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار