کد خبر: ۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 31 July 2015
رشت - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان گفت : امسال بیش از 90 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای آستانه اشرفیه اختصاص یافته است.

جمشید ظهیری عصر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به 6 روستای حوزه بخش مرکزی که در محل مسجد روستای کتشصت آبادان آستانه اشرفیه برگزار شد با بیان این مطلب افزود : با توجه به این اعتبار، گازرسانی به 20 روستای فاقد گاز شهرستان آستانه اشرفیه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز گازرسانی به شش روستای آستانه اشرفیه نیز گفت : با اجرای این طرح روستاهای کتشصت آبادان چهارده ، گاچا، خلشاء ، تازه آباد مرزیان و خلشاء چهارده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به این روستاها 28 میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت اظهار داشت : برای اجرای گازرسانی به این شش روستا 55 کیلومتر شبکه گذاری خواهد شد و یکهزار و 200 انشعاب نیز نصب می شود.

وی در ادامه تعداد خانوار بهره مند از گاز را در این روستاها 765 خانوار عنوان کرد و افزود : با توجه به روند موجود امیدواریم تا پایان سال جاری گازرسانی به این روستاها به پایان برسد.

بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز در این آیین اظهار داشت : گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان گیلان یکی از خواسته های مهمی بوده که در سفر ریاست جمهوری از سوی نمایندگان ، فرمانداران و مسوولین استان با جدیت پیگیری شده است.

فرامرز مصطفوی تصریح کرد : خوشبختانه گازرسانی به روستاها نیز با جدیت از سوی دولت پیگیری می شود و پس از سفر ریاست جمهوری روند بسیار خوبی را در جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز منطقه شاهد هستیم.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین خدمت رسانی مناسب را از اهداف مهم نظام و دولت عنوان کرد و گفت : رفع مشکلات مردم همواره با جدیت از سوی مسوولین نظام و دولت پیگیری و رسیدگی می شود.

محمد حسین قربانی اظهار داشت : به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم باید از تمامی ظرفیتهای موجود در استان و شهرستان بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه استفاده مناسب از ظرفیتها می تواند توسعه هرچه بیشتر استان گیلان و شهرستان را به همراه داشته باشد افزود : خوشبختانه روند خوبی را در جهت ارائه خدمت به مردم از سوی دولت شاهدیم که امیدواریم این امر همچنان ادامه داشته باشد.

رییس اداره گاز شهرستان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : شهرستان آستانه اشرفیه دارای 103 روستاست که هم اکنون از این تعداد 73 روستا از نعمت گاز برخوردارند.

عبداله ضمیری با بیان اینکه هم اکنون از مجموع کل روستاهای این شهرستان تعداد 20 روستا فاقد گازند و عملیات گازرسانی در 10 روستای دیگر در دست اجرا قرار دارد افزود : تعداد 11 هزار و 815 خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار