کد خبر: ۶۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 31 July 2015
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از چهار جای خالی در این تیم خبر داد و مربی ملوان نیز تفکر قلعه‌نویی را در کمک به ملوان تاثیرگذار دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با ملوان انزلی در ورزشگاه تختی این شهر با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین بازی تیم خود در انزلی اظهار کرد: به نتیجه خوب این بازی امیدواریم.

وی شرایط هر دو تیم ملوان و ذوب‌آهن را خوب توصیف کرد و گفت: بازیکنان هر دو تیم سرحال هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از جابه‌جایی بازیکنان تیمش خبر داد و تصریح کرد: دهنوی، ایمانی و سانتوس از تیم ما جدا شدند و نجات‌مهدی، اکبر صادقی، شکاری و محمدرضا حسینی را جذب کردیم.

وی با بیان اینکه در تیم خود چهار جای خالی داریم، ادامه داد: میانگین سنی ما حدود دو سال جوان‌تر شده است.

گل‌محمدی بازی فردا در مقابل ملوان را خوب ارزیابی کرد و افزود: هر دو تیم ذوب‌آهن و ملوان می‌خواهند با هم بازی کنند و چندان مهم نیست مربی این تیم‌ها چه کسی باشد.

تیم بدنی ملوان ضعیف است / تفکر قلعه‌نویی به ملوان کمک می‌کند

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در نشست مذکور با بیان اینکه بازیکنان ملوان بدون قرارداد فردا کار خود را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت هواداران ملوان بازی‌های لیگ برتر را با قدرت آغاز کند.

اکبر محمدی تیم ملوان را به لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی ندانست و گفت: در این بازی از مغز و فکر بازیکنان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ملوان تمرین کوتاهی را انجام داده است، گفت: با تدابیر قلعه‌نویی و هیئت مدیره باشگاه ملوان اکنون شرایط بهتر شده است.

مربی تیم ملوان با اشاره به اینکه چند هفته که از لیگ بگذرد به آمادگی خوبی خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی هسته اصلی ملوان را خوب ارزیابی کرد.

وی با تصریح بر اینکه ملوان بازیکنان مستعد و باسابقه دارد، یادآور شد: در برخی پست‌ها بازیکنان سرباز در اختیار داریم و در یکی دو پست دیگر نیز به جذب بازیکن نیاز است.

محمدی اضافه کرد: در بازی فردا جلال رافخایی و سهیل رحمانی مصدوم هستند و محمد آبشک نیز محروم است اما بقیه نفرات شرایط خوبی دارند.

وی تدابیر تاکتیکی هر دو سرمربی را خوب دانست و متذکر شد: امیدواریم فردا بدون اشتباه بازی کنیم و این یک آغاز برای ماست که امیدواریم پایان خوبی داشته باشیم.

مربی ملوان با اشاره به اینکه هیچ تیمی با برد نخست قهرمان نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تفکر قلعه‌نویی به تیم ملوان کمک می‌کند تا با همراهی هواداران به نتیجه دلخواه برسد.

وی مشکلات مدیریتی باشگاه ملوان را موجب تاخیر برخی اقدام‌ها عنوان کرد و یادآور شد: باید برای کسب آرایش اصلی تیم تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های خانگی پیروز شویم و خارج از خانه باخت نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار