سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت:
جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مزایده سالن 400 نفری شهدا، گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان، مزایده سالن شهدا را غیر قانونی و پیگیری آن را حق شهرداری می داند.
کد خبر: ۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 22 February 2015

سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان مزایده سالن 400 نفری شهدای این شهر را غیر قانونی و پیگیری آن را حق شهرداری می داند.

جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان  با اشاره به مزایده سالن 400 نفری شهدا، گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان، مزایده سالن شهدا را غیر قانونی و پیگیری آن را حق شهرداری می داند.

وی اظهار کرد:مالکیت سرقفلی سالن شهدا از آن شهرداری لاهیجان بوده و منافع این سالن باید به مردم شهر برگردد و هیچ ارگانی حق مصادره آن را به نفع اشخاص ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان بیان کرد:اعضای شورای اسلامی این شهر در جلسه اخیر خود به پیگیری قانونی اقدام اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان مبنی بر واگذاری منافع و بهره برداری از سالن ورزشی شهدا تأکید کردند.

نجار تمیزکار با بیان اینکه مدیریت شهری(شورای اسلامی شهر و شهرداری) این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد، ادامه داد:مزایده سالن شهدا  به غیر با توجه به اینکه سند پلاک مورد نظر به نام شهرداری بوده و این امر واگذاری مال غیر محسوب می گردد، خلاف قانون است.

وی خاطرنشان کرد:سالن شهدا در دوره اول شورای اسلامی شهر با پول مستقیم مردم احداث گردیده و با 54 درصد پیشرفت فیزیکی با تنظیم صورتجلسه ای به سازمان تربیت بدنی وقت واگذار گردید تا با اخذ اعتبارات دولتی تکمیل شود و مورد استفاده جوانان شهر قرار گیرد که متأسفانه مشاهده شده در لیست مزایده سالن های ورزشی استان گیلان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار