کد خبر: ۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 29 July 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از گشایش نمایشگاه توانمندی های فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته مهارت در رشت خبر داد.
[نمایشگاه توانمندی های فنی و حرفه ای گیلان گشایش یافت]

رحیم عطایی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید باهنر در بلوار شهید انصاری رشت گشایش یافته است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه تولیدات کارگاهی مراکز آموزشگاه ها و کارآفرینان در بخش های مختلف از جمله بسته بندی، پوشاک، کشاورزی، تولید قارچ خوراکی به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خاطر نشان کرد: همچنین در این نمایشگاه تولیداتی از جمله معرق کاری، کیف دوزی و عروسک سازی در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دیگر به مناسبت هفته مهارت از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه کارآفرینی و بهبود کسب و کار برای گروه های هدف و دعوت از مسوولان اجرایی و مردم برای بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از جمله این برنامه ها است.

عطایی پور بیان داشت: راه اندازی کمپ اطلاع رسانی مشاوره (مهارت و اشتغال) در فرهنگ سراها، اماکن عمومی و پرتردد در سطح شهر ، برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی مهارت و اشتغال و تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های شهدا از جمله دیگر برنامه ها است.

سوم تا نهم مرداد هفته مهارت نامگذاری شده است.

آموزش فنی و حرفه ای، مردم، امام، رهبری و شهدا، آموزش فنی و حرفه ای، مربی، نخبگان مهارتی، اشتغال پایدار، آموزش فنی و حرفه ای، زنان، مهارت و تدبیر، تعالی سبک زندگی، کارآفرینی و ترویج آموزش های نفی و حرفه ای، آموزش فنی و حرفه ای ، توسعه بخش خصوصی، اقتدار ملی، توسعه پایدار ، آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه ، صنعت ، افزایش توان ملی و آموزش فنی و حرفه ای، عدالت آموزشی، امید و مهارت ، افق چشم انداز 1404 روز شمار هفته مهارت امسال است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان دارای 22 مرکز آموزش دولتی و یک مرکز سنجش مهارت است که در چهار بخش خدمات ،صنعت ، فرهنگ و هنر و کشاورزی آموزش های لازم به علاقمندان ارایه می شود.

در فصل بهار امسال، 9 هزار و 806 نفر در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای گیلان و 10 هزار و 417 نفر در بیش از 800 مرکز خصوصی تحت نظارت فنی و حرفه ای استان آموزش دیدند.

نمایشگاه یاد شده تا دو روز آینده برای بازدید علاقمندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار