کد خبر: ۶۸۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 23 November 2018

تابناک / آیت الله فلاحتی در دیدار با دکتر نوبخت گفت : مدیران پاک دست ، دارای فهم مدیریت سیاسی و اجتماعی با دل دادن به کار می توانند حلال مشکلات باشند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان در دیدار ، دکتر نوبخت ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مشکلات ریز و درشت در همه جا هست گفت : توجه و نگاه ویژه به ظرفیت های بالقوه گیلان و بهره مندی از افراد توانمند این استان برای رفع مشکلات مفید فایده است.
آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به برخی مشکلاتی که شهروندان رشتی با آن درگیر هستند افزود : مهمترین دغدغه امروز مردم رشت ، ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود ، پسماند و زباله های سراوان و حجم بالای ترافیک در خیابان های این شهر است.
وی خاطرنشان کرد : یکی از بزرگترین مشکلات استان ، مشکل مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که سبب شده نتایج و آثارش به کوچکترین درمانگاه ها در روستاهای استان هم تسری یابد.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در این دیدار باتاکید بر حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن با بهره مندی از نیروهای خدوم و کارآمد گفت : برای رفع دغدغه های شهروندان گیلانی گام های خوب و موثری برداشته شده که تخصیص و پرداخت 600 میلیارد ريال برای ساماندهی دو رودخانه رشت یکی از این موارد است.
دکتر نوبخت افزود : برای حل کامل مشکل و به نتیجه رسیدن طرح ساماندهی این دو رودخانه ، هزار میلیارد ريال دیگر اختصاص داده و پرداخت خواهد شد.
در ادامه این دیدار جمع حاضر ، نماز مغرب و عشاء را به امامت آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت به جماعت اقامه کردند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار