کد خبر: ۶۷۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 13 November 2018

تابناک / رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ فقره تصادف در شهر‌های گیلان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۲۱۲ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۲۰نفر مجروح و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۰ درصد تصادف‌ها در شهر رشت رخ داده است افزود: رانندگان با احتیاط بیشتر تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به بارش باران و لغزنده بودن معابر اشاره کرد و گفت: رانندگان با توجه کامل به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند از تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در شهر‌های گیلان روان است تصریح کرد: در حال حاضر تردد با سهولت در همه محور‌های درون شهری استان انجام می‌شود.

همچنین سرهنگ حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های برون شهری مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۱۴ فقره تصادف ۱۶ نفر مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ رخ نداده است افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.

سرهنگ حسین محمد پور گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی و مه گرفتگی شدید در گردنه حیران، از رانندگان و گردشگران خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند و در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار