وی افزود: اگر قرار است که نماینده ای تذکری بدهد باید گفتار محکم و منطقی داشته باشد و بداند که نباید هر حرفی را در صحن مجلس بزند.
کد خبر: ۶۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 28 July 2015
خبرگزاری میزان: یک نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد حواشی صحن مجلس و انتقاد برخی نمایندگان در مورد بررسی متن برجام گفت: اتفاقاتی که در صحن افتاد مثبت نبود چرا که اگر ما می خواهیم ایرادی به متن توافق نامه بگیریم نباید به طور کلی به آن نگاه کنیم و باید به بند دارای نقص با ارائه مستندات اشاره کنیم.

صدای نمایندگان باید هماهنگ با مصالح عمومی کشور باشد/ اتفاقات امروز صحن مثبت نبود
ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان در انتقاد به رفتار و نحوه بیان برخی نمایندگان در صحن مجلس در مورد نحوه بررسی متن برجام اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید شدت صدای خود را مدیریت شده و در هنگام صحبت مطابق با آیین نامه داخلی مجلس عمل کنند.

وی افزود: اگر قرار است که نماینده ای تذکری بدهد باید گفتار محکم و منطقی داشته باشد و بداند که نباید هر حرفی را در صحن مجلس بزند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه صدای نمایندگان باید هماهنگ با مصالح عمومی کشور باشد یادآور شد: نمایندگان ممکن است در مورد مسائل مطرح شده صاحب نظر باشند اما در بیان آن باید به گونه ای عمل کنند که موجب حفظ وحدت در جامعه شده و در این را ه مصالح جامعه در حوزه برون مرزی را نیز در نظر بگیرند، اتفاقاتی که در صحن افتاد مثبت نبود چرا که اگر ما می خواهیم ایرادی به متن توافق نامه بگیریم نباید به طور کلی به آن نگاه کنیم و باید به بند دارای نقص با ارائه مستندات اشاره کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایراد گرفتن و اعتماد نکردن به مسئولان کشور در مورد توافق هسته ای هنر نیست تاکید کرد: رفتارهای برخی نمایندگان در صحن در اعتراض به نحوه بررسی متن برجام برآمده از کلیات غیر مستند است بنابراین این نمایندگان باید در مورد انتقاد به این مهم باید در بیان خود دو محور حکیمانه گویی و رفتار دلسوزانه برای حفظ منافع  ملی را رعایت کنند ضمن اینکه همه ما باید بدانیم که این توافق شکل خواهد گرفت و باید در این زمینه به مسئولان نظام اعتماد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار