معاون علمی دانشگاه پیام نور گیلان از ثبت‌نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون از مردادماه جاری در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 26 July 2015
پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور گیلان

معاون علمی دانشگاه پیام نور گیلان از ثبت‌نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون از مردادماه جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد بردبار عصر امروز در جلسه دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به زمان ثبت‌نام آزمون مقطع کارشناسی بدون آزمون در سال 94 اظهار کرد: از مرداد ماه جاری ثبت‌نام متقاضیان دوره‌های بدون آزمون طبق سوابق تحصیلی دانشجویان مطابق تقویم آموزشی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان به ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور گیلان می‌توانند اطلاعات تکمیلی و زمان ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور را از طریق سایت مذکور دریافت کنند ضمن اینکه ممکن است سازمان سنجش هم‌زمان با انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری ثبت‌نام بدون آزمون را انجام دهد.

بردبار با بیان اینکه کتاب‌محوری، تربیت دانشجویان پژوهش‌محور، علمی و با دانش علمی سرمایه اصلی دانشگاه پیام نور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به گسترش روزافزون شبکه مجازی در دانشگاه پیام نور، ضرورت حضور فیزیکی دانشجو در این دانشگاه برطرف شده و دانشجویان می‌توانند با مطالعه کتاب تنها در زمان امتحان در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معاون علمی دانشگاه پیام نور گیلان از امکان استفاده دانشجویان از وام دانشجویی شهریه در تمام ترم‌ها خبر داد و بیان کرد: مبلغ وام برای ترم‌های کارشناسی 300 هزار تومان و کارشناسی ارشد تا یک میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به امکان برخورداری دانشجویان شاغل به تحصیل از مشاوره‌های روانشناسی و تحصیلی دانشجویی در زمان تحصیل به طور رایگان، خاطرنشان کرد: امکان برخورداری دانشجویان دارای مدرک معتبر ورزشی، علمی و فرهنگی تحقیقات دانشجویی از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

بردبار به برخورداری تمام دانشجویان شاغل به تحصیل از بیمه حوادث در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: امکان تحصیل هم‌زمان دانشجو در دو رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

معاون علمی دانشگاه پیام نور گیلان به فراهم شدن تحصیل متقاضیان در رشته‌های پر طرفدار حقوق، روانشناسی، مهندسی مکانیک، مهندسی معماری و رایانه در این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: امکان تحصیل متقاضیان در رشته‌های عمران، شهرسازی، حسابداری، ریاضیات و کاربردها، زبان و ادبیات فارسی، زمین‌شناسی، زیست‌شناسی گرایش علوم گیاهی، زیست‌شناسی گرایش عمومی و ... در دانشگاه مذکور فراهم شده است.

وی شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌ها را یک‌سوم خواند و اظهار کرد: امکان تغییر محل امتحان دانشجو در امتحان‌های پایان ترم در نقاط مختلف کشور فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زینب فرزانه قطره تکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
سلام میخواهم در رسته ی زبان در دانشگاه ثبت نام کنم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
سلام من میخاستم تورشته مهندسی مکانیک این دانشگاه رو انتخاب کنم آیا سوابق تحصیلی خاصی رونیاز داره
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
سلام چطور میتونم در رشته حقوق به صورت مجازی بدون آزمون مشغول به تحصیل بشم اگه امکان داره راهنماییم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار