امام جمعه بندرماهشهر:
امام جمعه بندرماهشهر گفت: آخرین حربه دشمن تحریم است و لازم است مردم و مسئولان به وظایف خود در این زمینه بیشتر توجه کنند تا این حربه هم پشت‌ سر گذاشته شود.
کد خبر: ۶۶۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 05 October 2018

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک اظهار کرد: رسالت والدین تنها در خوراک، پوشاک، مسکن و درمان فرزندان خلاصه نمی‌شود و مسائل تربیتی اهمیتی فراتر از موارد یاد شده دارد. متاسفانه اکنون در برخی نقاط جهان همچون یمن می‌بینیم که برخی کودکان جهان به حقوق اولیه خود هم نمی‌رسند که این قضیه بسیار تاسف بار است.

غبیشاوی با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان این نیرو، عنوان کرد: با توجه با اینکه رسالت نیروی انتظامی بسیار سنگین است، تمامی شهروندان باید به نیروی انتظامی کمک کنند تا امنیت به حد مطلوب برسد.

خطیب جمعه بندرماهشهر در خصوص پاسخ ایران به حادثه تروریستی اهواز گفت: تو دهنی سپاه به بانیان حادثه تروریستی اهواز اقدام بسیار خوب، پسندیده و قابل تقدیری بود و انتظار می‌رود پاسخ های دیگری به این تروریست ها داده شود تا دیگر دشمنان تعدی به ایران را در مخیله خود هم نگنجانند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در میان بسیجیان اذعان داشت: آخرین حربه دشمن تحریم است و دشمن دیگر راه نرفته‌ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نگذاشته است و تحریم آخرین راه آنان است. لازم است مردم و مسئولان به وظایف خود در این زمینه بیشتر توجه کنند تا این حربه هم بگذرد.

وی ادامه داد: برخی می‌خواهند با آسیب به حمل‌ونقل کشور مردم را در تهیه مایحتاجشان دچار مشکل کنند. وقتی به یکباره هزینه قطعات مربوط به خودروهای حمل و نقل باری را چندین برابر می‌کنند معلوم است که می‌خواهند به این صنعت ضربه بزنند. قطعات در کشور به وفور وجود دارد و لازم است مسئولان نظارت خود را در این حوزه بیشتر کنند و نگذارند عده‌ای به بهانه مسائل اقتصادی ضربه سنگینی به مردم بزنند تا پول کلانی به جیب زنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار