کد خبر: ۶۶۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱ 04 October 2018

تابناک / بدون شک عزت هر کشوری به اقتدار آن بستگی دارد و عملیات موشکی سپاه پاسداران نیز که در راستای تحقق همین امر مهم با موفقیت انجام گرفته موجبات سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

نماینده مردم آستانه‌‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه موجب سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی شد.

گیلان| نماینده مردم آستانه‌اشرفیه: عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها موجب سربلندی ایران ‌شدمحمدحسین قربانی اظهار داشت:‌ بدون شک عزت هر کشوری به اقتدار آن بستگی دارد و عملیات موشکی سپاه پاسداران نیز که در راستای تحقق همین امر مهم با موفقیت انجام گرفته موجبات سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس عنوان کرد:‌ اقدامات دفاعی سپاه پاسداران و انهدام موفقیت‌آمیز مواضع تروریست‌ها در سوریه به اعتقاد بنده کاری بسیار به‌موقع و مقتدرانه بود که علاوه بر نابودی اهداف از پیش تعیین شده قدرت و عزت ایران اسلامی را به رخ دشمنانش کشید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت:‌ به اعتقاد بنده در این فضایی که دشمنان کشورمان با حمایت و تجهیز گروهک‌ها و تروریست‌های تکفیری آنان را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهند اقدامات سپاه به همه آن‌ها قدرت واقعی کشورمان را نشان داد.

قربانی حملات موشکی سپاه را نقطه عطفی در حوزه دفاع ملی کشورمان دانست و افزود: حملات مقتدرانه سپاه ‌پاسداران به همه نشان داد که ما با هیچ کشور و گروهی که قصد ایجاد نا‌امنی و فضای رعب و وحشت را در داخل خاک ایران اسلامی داشته باشد مطلقاً تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تروریست‌ها و حامیان آن بابت هر اقدام خود باید هزینه‌های چند برابری بپردازند تصریح کرد:‌ عکس‌العمل شجاعانه و تحسین برانگیز نیروهای سپاه که صلابت نظام را ثابت کرد مورد رضایت و تأیید آحاد ملت شریف ایران اسلامی است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس عملیات موشکی سپاه در سوریه را سومین اقدام بزرگ و عملیاتی کشور در حوزه دفاعی خواند و ابراز داشت:‌ پیام این اقدامات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران این است که ما در زمینه امنیت ملی هرگونه اقدام دشمن را با قدرت پاسخ خواهیم داد.

حمله موشکی سپاه قدرت جمهوری اسلامی را به دشمنان تفهیم کرد

به گزارش رشت پرس نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه قدرت جمهوری اسلامی را یکبار دیگر به دشمنان نظام تفهیم کرد.

گیلان|‌ نماینده مردم بندرانزلی در مجلس: حمله موشکی سپاه قدرت جمهوری اسلامی را به دشمنان تفهیم کرد

حسن خسته‌بند ظهار داشت:‌ حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه که پس از اقدامات ناجوانمردانه و کور آنان در اهواز انجام شد یک‌بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تمام گروهک‌های تروریستی و حامیان آنان تفهیم کرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس عنوان کرد:‌ بر اساس اظهارات فرماندهان سپاه پاسداران،‌ مسئولان لشکری و کشوری و به ویژه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حملات اخیر سپاه سیلی محکمی بود که جهت انتقام خون شهدای اهواز بر پیکره گروهک‌های تروریستی و تکفیری وارد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس‌ تصریح کرد: البته حملات اخیری که با شجاعت و صلابت مثال‌زدنی نیروهای سپاه پاسداران به انجام رسید بخش کوچکی از قدرت ملت ایران اسلامی در مقابل تمام نیروها و دشمنانی است که قصد ایجاد ناامنی و توطئه در داخل نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پرورانند.

خسته‌بند با بیان اینکه این موضوع از چند بعد قابل بررسی است افزود:‌ نخستین وجهه حملات موشکی نیروهای سپاه پاسداران به مخفیگاه و لانه تروریست‌های تکفیری داعشی در واقع انتقام خون شهید خردسال در رژه اهواز و دیگر شهدای مظلوم آن روز است که به بهترین نحو ممکن به انجام رسید.

وی تفهیم قدرت نظام به دشمنان را وجهه دوم اقدامات شجاعانه سپاه دانست و بیان داشت:‌ نمایش اندکی از قدرت عظیم موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران،‌ توان نقطه‌زنی بسیار بالای موشک‌ها و انجام عملیات‌های پهبادی از دیگر جنبه‌های بسیار مثبت حملات موشکی سپاه پاسداران است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه ابعاد این حملات و عمق خسارت‌های وارده به تروریست‌ها بعدها فاش می‌شود ابراز داشت‌:‌ حملات موشکی سپاه در حقیقت ضربه مهلکی بر پیکره نظامی و سران گروهک‌های تروریستی و تکفیری منطقه وارد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس دادن هشدار به برخی کشورهای مرتجع منطقه را از دیگر پیام‌های این حملات دانست و عنوان کرد:‌ سران این دسته از کشورها که به سلاح‌های اهدایی و وعده‌های خیالی آمریکایی‌ها دل خوش کرده‌اند با این اقدام بار دیگر به قدرت جمهوری اسلامی پی بردند.

خسته‌بند پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم و متکی به نیرو و خواست مردم دانست و گفت:‌ دشمنان انقلاب باید بدانند که هر چه قدر تروریست‌ها را پرورش داده و برای اقدامات خرابکارانه به داخل کشورمان بفرستند به همان اندازه با قوی‌ترین واکنش‌های جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

وی به خوشحالی مردم از اقدامات سپاه و اظهار رضایت مردم و سایر کشورهای مسلمان دوست و برادر اشاره کرد و افزود:‌ توانمندی موشکی ایران یک‌بار دیگر به رخ تمام دشمنان کشیده شد تا نه تنها تکفیری‌ها را بلکه هر کسی که خیال تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد بر سر جایش بنشاند.

 پاسخ سپاه به تروریست‌ها قدرتمندانه و دندان‌شکن بود

به گزارش رشت پرس نماینده مردم رودبار در مجلس‌ گفت: حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه قدرتمندانه و دندان شکن بود.

گیلان|‌ نماینده مردم رودبار در مجلس: پاسخ سپاه به تروریست‌ها قدرتمندانه و دندان‌شکن بودمنوچهر جمالی اظهار داشت:‌ حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه که در پاسخ به اقدامات ناجوانمردانه آنان در کشورمان به انجام رسید پاسخی قدرتمندانه و کاملاً دندان‌شکن به دشمنان نظام و حامیان آن‌ها بود.

نماینده مردم رودبار در مجلس عنوان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان‌مان عنوان کرد: تحرکات تروریستی اخیر در خوزستان و شهر اهواز که به‌دست گروهک‌های معاند و دشمنان نظام انجام شد به‌وسیله عملیات دفاعی سپاه پاسداران به‌خوبی پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها پیش از این در امکان ‌مذهبی نظیر مشهد مقدس و مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) دست به اقدامات تروریستی زده بودند افزود:‌ حمله تروریستی آن‌ها به مجلس و به شهادت رساندن جمعی از مردم مظلوم اهواز ضرورت دقت بیشتر در مسائل امنیتی را دو چندان می‌کند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر لزوم هوشیاری بیشتر در مسائل حراستی،‌ نظامی،‌ امنیتی و اطلاعاتی بیان داشت:‌ بعد از حوادث تلخ اهواز و کشتار ناجوانمردانه تعدادی از هموطنانمان ضرورت یک اقدام و پاسخ قاطعانه کاملاً حس می‌شد که با قدرت تمام توسط سپاه انجام شد.

عضو فراکسیون امید مجلس اقدامات تلافی‌جویانه نیروهای سپاه را لازم و ضروری اعلام کرد و ابراز داشت:‌ مطمئناً این حملات انجام شده مرحله نخست کار است بنابراین دشمنان باید بدانند حتماً پاسخ‌های دندان‌شکن‌تر و کوبنده‌تری را از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به اینکه هرگونه اقدام ناجوانمردانه دشمن جهت حمله به زنان،‌ کودکان و نیروهای نظامی با عکس‌العمل سخت جمهوری اسلامی روبه‌رو می‌شود گفت:‌ تمام گروهک‌ها و حامیان آن‌ها که کوچک‌ترین سوءنظری به مردم و کشورمان دارند باید منتظر چنین پاسخ‌های سختی باشند.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار