تابناک / صبح امروز جلسه ی ستاد ساماندهی سواحل با حضورفرماندار جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان وبازرسان وزارت کشور در بخشداری کیاشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 26 September 2018

 


در این جلسه محمد صبور مسئول کارگروه حقوق شهروندی وزارت کشور با توجه به اعمال مدیریت در خصوص جذب گردشگر اذعان داشت: اگر کارهایی که موجب جذب گردشگر به خوبی انجام شود با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه است ولی باید گردشگر را مدیریت نمود.
وی اظهار داشت: ساماندهی سواحل شمال کشوردر اولویت وزارت کشور است و در وزارت کشور بحث عفاف و حجاب حقوق شهروندی مورد بحث است اما اولویت با ساماندهی سواحل شمال است چون این منطقه باعث جذب گردشگرمی شود.
محمد صبوربا اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ترکیه انجام داده و ترکیه رو به جذب گردشگر داخلی آورده است گفت: ترکیه برای مبارزه با جنگ اقتصادی حساس تر و متمرکزتر از ما عمل کرده و واکنش سریع تری داشته است, جذب گردشگر داخلی را یک جلوه ای تاثیرگذار برای مبارزه با این جنگ قرار داده است.
در ادامه رحیم حیدری با بیان تفاوت هایی که در نحوه اداره کردن بخش سواحل با دیگر نقاط دنیا وجود دارد گفت: با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد نمی‌توان بسیاری از کارها را انجام داد و حتما در بخش سواحل با توجه به ارزشهای اسلامی باید محدودیت‌های اعمال شود .
حیدری گفت: در شهرستان آستانه اشرفیه بخشی از سواحل ما در منطقه منطقه‌بوجاق وجود دارد که از لحاظ محیط زیستی با محدودیت هایی روبرو هستیم و شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید منتظر پاسخ محیط زیست باشد .
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به پیگیری ساماندهی سواحل اجرا و اتمام کار آن گفت :در ساماندهی سواحل فقط نباید به نامه اکتفاکنیم بلکه باید ساماندهی سواحل را از اجرا تا اتمام پیگیری کنیم و تا زمانی که از اتمام کار مطمئن نشدیم آن را رها نسازیم در این صورت است که موفق خواهیم بود.
حیدری در خصوص فراهم کردن بستری برای جذب سرمایه‌گذار تصریح کرد :یکی از راه‌های جذب گردشگر جذب سرمایه گذار است ولی برای این کار باید فضای امنی برای سرمایه گذارایجاد کرد تا به راحتی از سرمایه شهرستان استفاده کند. فرماندار آستانه اشرفیه در پایان با اشاره به سواحل تحت پوشش دهیاریها گفت: بیشتر غرق شدگان دریا در مناطقی هستند که در پوشش دهیاریها نیست.
وی اظهار داشت :کل سواحلی که توسط دهیار ی ها پوشش داده می‌شود ۲۶ کیلومتر است و ۱۱ کیلومتر تحت پوشش نیست و بیشترین آمار غرق شدگان در این مناطق هستند که باید تدبیری اندیشیده شود/با کانال همای خبر همراه باشید

               

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار