خبرگزاری تسنیم: داماش که در دوره های یازده، دوازده و سیزدهم لیگ برتر در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشت، به دلیل مشکلاتی که در راس هرم مالکیتی این تیم روی داد سرانجام دو فصل پیش به لیگ دسته اول سقوط کرد.
کد خبر: ۶۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 23 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در حالی‌ که رقابت‌های لیگ دسته اول از 26 مردادماه آغاز می‌شود و مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز دوشنبه 5 مرداد ماه، یعنی کمتر از 1 هفته دیگر برگزار خواهد شد، اما هنوز سرنوشت داماش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بنابراین گزارش، در حالی که بین چند گزینه موجود برای خرید داماش، در نهایت ظهر روز سه‌شنبه طی جلسه‌ای که با حضور مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال گیلان و جواد شهبازی یکی از متقاضیان خرید داماش برگزار شد و توافقات اولیه در راستای واگذاری این تیم پرهوادار حاصل شد.
در نهایت پس از این جلسه پیش‌نویس قرارداد مالکیت داماش به امضای طرفین رسید و قرار شد که ظهر امروز چهارشنبه قرارداد نهایی به امضا برسد و این اتفاق در شرایطی در حال روی دادن است که زمان برای داماش به سرعت در حال سپری شدن است و بازیکنان تاثیرگذار این تیم یکی یکی در حال ترک این تیم هستند.
آخرین نمونه در این مورد، جدایی هادی سهرابی کاپیتان فصل گذشته داماش گیلان و حضورش در تیم فوتبال مس کرمان است، وی که سابقه سال‌ها حضور در این تیم را دارد، روز سه‌شنبه با حضور در کرمان طی قراردادی یک ساله و البته داخلی به تیم فوتبال مس کرمان پیوسته است.
تاکنون از بین بازیکنان فصل گذشته این تیم، محمد رستمی و حسن نجفی به گسترش فولاد تبریز و امیر تیزرو به تیم تازه لیگ برتری شده سیاه جامگان ابومسلم خراسان پیوسته‌اند و سهرابی چهارمین بازیکن تاثیرگذاری است که رسما از داماش جدا شده است.
برای اینکه سختی کار داماش درک شود، کافی است بدانیم که پایان زمان نقل و انتقالات 17 مردادماه است و این بدان معنی است که تنها دو هفته خریدار جدید داماش فرصت دارد تا جایگزینی مناسب برای بازیکنان اصلی تیمش پیدا کند و البته بتواند تیم سال گذشته را هم تقویت کند.
داماش که در دوره‌های یازده، دوازده و سیزدهم لیگ برتر در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشت، به دلیل مشکلاتی که در راس هرم مالکیتی این تیم روی داد، سرانجام دو فصل پیش به لیگ دسته اول سقوط کرد.
این تیم شمالی که در زمان حضورش در لیگ برتر همیشه در بین پنج تیم پرهوادار دسته‌بندی می‌شد، حالا باید برای دومین فصل متوالی در لیگ دسته اول روزگار بگذراند و با دورنمایی که از این تیم به چشم می‌آید، ظاهرا" می‌خواهد این فصل هم هواداران پرشورش را ناامید کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار